maandag 13 augustus 2018

Dendennis gaat zeilen



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik nog een zomerskaartje voor jullie met de leuke mal van Dendennis. 
Hierna moet ik toch echt eens met mijn kerstkaartjes gaan beginnen. 
Dus ik denk dat de volgende post een kerstkaartje zal worden. 

Maar dit keer dus nog een zomerskaartje. 
Ik heb de boot gemaakt met de Dutch Doobadoo mal, 470.713.509



Ik heb de basis van deze mal overgetrokken op wit cardstock. Deze heb ik uitgeknipt. 


Daarna heb ik het designpapier van 
Joy/Noor Seashore 6011/0517 overgetrokken en uitgeknipt. 
Dit heb ik hierna zoals de mal het aangeeft op Kraft papier geplakt
 en het daarna nog een keer uitgeknipt, hierdoor ontstaat er een klein extra bruin randje. 
De vlag bovenaan de boot heb ik ook op Kraft overgetrokken en 
daarna nog een keer extra uitgeknipt. 
Hierdoor ontstaat er een bruine mast in het midden van de boot.


Hierna ben ik met de mallen van Dendennis aan de slag gegaan. 
Hiervoor heb ik Naked Dendennis en de Slingeraap gebruikt. 



Slingeraap hangt hier aan een touw, die boven in de mast hangt. Dit touw heb ik gemaakt met een stansmal van Marianne. Ook de reddingsboei, het anker, het roer, de meeuw en de raampjes in de boot heb ik gemaakt met verschillende stansmallen van Joy en Marianne design.
Dendennis heeft tijdens het zeilen zijn zwembroek maar wel aangedaan.😂


Hierna heb ik met verschillende stanzen nog wat golven gemaakt, die ik met foamtape op elkaar geplakt heb. In de golven zwemmen nog een krab en een inktvis. Deze heb ik gemaakt met de Collectables van Marianne, die passen zo goed bij zo'n thema. 


Daarna vond ik de kaart wel af. 
Gelukkig is het nog steeds heerlijk weer al vind ik het niet erg dat het niet meer zo heel warm is.  Maar voor nu genieten we er nog maar even lekker van.
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

Hieronder zien jullie de stansen, die ik gebruikt heb voor het maken van deze kaart.














3 opmerkingen:

  1. Wat geweldig leuk met al die stanjes en malletjes ! Heel toffe kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirande, wat een leuke vrolijke zomerse kaart. Er valt veel op te zien, echt leuke details.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die boot is wel heel erg leuk! EN natuurlijk helemaal hoe jij hem aangekleed hebt!
    Geniet je van de vakantie of ben je de bouwvakkers al zat? Of doen jullie het zelf?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande