maandag 27 augustus 2018

Slingeraapjes



Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien. Dit keer heb ik een sliderkaart gemaakt. De aapjes op de kaart kunnen namelijk echt bewegen. 
Ik heb de basiskaart gemaakt met een mal van 
Dutch Doobadoo, Dutch Shape Art A5 Frame, 470 713 146 


Doordat ik er heel veel blaadjes omheen geplakt heb, herken je misschien 
de vorm van de mal niet maar ik heb hem toch echt gebruikt. 😊
De basiskaart heb ik overgetrokken op kraft en zwart cardstock. Het designpapier komt uit een blokje van Joy, Wood Texture.

De rand van de kaart heb ik geplakt met blaadjes die ik gemaakt hem met de stans Leaves van Joy,
deze heb ik wel gecombineerd met wat andere blaadjes. Het labeltje is gemaakt met een stempel, het afdrukje heb ik bewerkt met Oxide inkt Vintage Photo en daarna heb ik er de tekststempels op verwerkt. Om het helemaal af te maken heb ik er nog een touwtje aan vastgeknoopt. 


De schattige aapjes heb ik gemaakt met de slingeraap mal van Dendennis. Om de oogjes van de apen wat beter te laten zien heb hierachter een gezichtje gemaakt. Deze heb ik gemaakt van het lijfje van het aapje, deze heb ik nog een keer extra uitgestanst uit licht bruin cardstock, daarna heb ik het lijfje door midden geknipt. Het smalle deel heb ik gebruikt voor het gezichtje. Het snuitje heb ik twee keer uitgestanst en de twee heb ik met foam tape opgeplakt zodat deze iets omhoog komt. 




De aapjes kunnen bewegen omdat ik van My Favorite Things de slidermallen gebruikt heb. Deze heb ik gebruikt bij het bovenste en het linker aapje. Het rechteraapje zit gewoon in de struiken. 



Hier is het bovenste aapje naar beneden aan het slingeren.


Hij is nu bij zijn vriendjes aangekomen onderin het woud. 


Ik hoop dat jullie weer wat ideetjes op hebben kunnen doen door een bezoekje aan mijn blog te brengen. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande





1 opmerking:

  1. Heel erg leuk! Dat de aapjes kunnen bewegen is voor de ontvanger natuurlijk helemaal een leuk detail! De kop er weer af?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande