maandag 20 augustus 2018

Hello Baby

Hoi,

Vorige week donderdag kreeg ik post van Dendennis. Ik was meteen helemaal weg van deze lieve nieuwe stans van Berry Bear. Dus ik ben er ook direct mee aan de slag gegaan. 
Het is wel een beetje behelpen, nu ik mijn vertrouwde knutselplekje even voor een paar  weekjes moet missen omdat we met de woonkamer bezig zijn.  Maar ook op mijn hobbykamer kan ik goed werken, het is er klein maar dat zorgt er wel voor dat ik veel netter moet werken en dus sneller alles weer netjes opruim. Dat is ook wel eens fijn!

Ik heb de criss cross kaart gemaakt. Deze heb ik gemaakt van wit cardstock. Het designpapier wat ik gebruikt heb is ook van Dendennis, Little Woodland Adventures Mint design.




Op de voorkant heb ik Berry Bear gemaakt. De ronde stempel is van Joy, Clear Stamps Buttons, 6410/0039.
De kleine labeltjes aan de linkerkant van de kaart heb ik gemaakt met een stans van Crealies. De teksten die ik erop gestempeld heb zijn gemaakt met de gefeliciteerd stempelset van Joy.




In de kaart heb ik een groter label gebruikt, deze heb ik ook gemaakt met een stans van Crealies. Hierop heb ik Berry nog een keer gebruikt. De stempels Hello Baby zijn van Joy,
Smile cutting, embossing stencil &clear stamps 6004/0007. 



 Ik ga nu weer snel verder want ik heb nog twee leuke nieuwe stansen van Dendennis waar ik ook nog graag mee aan het werk wil. Tot snel.

Groetjes Mirande




3 opmerkingen:

  1. Wat een dotje Mirande. Een mooie kaart in die zachte kleurtjes en het gebruikte zwart geeft net dat extra pit aan de kaart, mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kleurencombantie. Leuk model blijft het toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superschattige kaart en zo leuk met al die tags die je overal verstopte !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande