zaterdag 8 december 2018

2019


Hallo allemaal, 

Ik heb weer een kerstkaartje gemaakt. 
De basis is weer gemaakt met de leuke kerstballenmallen 
van Dutch Doobadoo. Dutch Card Christams Ball 470.713.680


 Ik heb deze mallen overgetrokken op wit cardstock. 
Het designpapier komt uit een groot blok van de bekende winkel 
waar ik heeeeeel graag naar toe ga. 😊

Hierna ben ik aan de slag gegaan met de nieuwste stansen van DenDennis.
Olga owl en Sally Skunk.




De kerstbomen heb ik gemaakt met de collectables van Marianne Design.


De tekst 2019 heb ik gemaakt de met vlaggetjes stansen 
van Joy gemaakt, One of a kind Alphabet.


Ik hoop dat ik jullie nog op wat ideetjes heb kunnen brengen zo vlak voor de kerst. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

Hieronder vinden jullie de gebruikte materialen, 
die ik eerder in deze blogpost genoemd heb.




2 opmerkingen:

  1. Een juweeltje, Mirande! Zoveel te zien, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan!
    Erg schattig met de diertjes.
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande