maandag 17 december 2018

Merry Xmas


Hallo allemaal,

Vorige week zondag mocht ik weer als kerstengel op pad. Dit was de tweede keer.
Met de scrapmal van Joy heb ik deze dispencer gemaakt.


Ik heb de mal overgetrokken op blauw cardstock en daarna beplakt met designpapier van Maja.
Op de dispencer heb ik Benny Bunny verwerkt. 
Dit is een mal van DenDennis uit de Little Woodland Adventures Collectie. 



De dennebomen heb ik gemaakt met de stansen uit de 
Forest Accesories collectie ook van DenDennis.
Het is zo leuk hoe je al die stansen met elkaar kunt combineren.


Bovenop het doosje heb ik een kerstster gemaakt met de stans van Marianne Design.
De takjes zijn gemaakt met een stans van Crealies. 
Hierna heb ik er nog een paar plakparels op geplakt.


In het doosje heb ik theezakjes gedaan met lekker chocolaatjes en zelfgebakken koekjes.



De mevrouw, waar ik als kerstengel naar toe ga, was erg blij met de verrassing. 
Toen ik aanbelde deed ze  open, zette direct een kop koffie en we kletsten er vrolijk op los. Anderhalf uur later ging ik weer naar huis. Ik heb haar tuin en een leuke kaart, die ze gekregen had, bekeken en samen hebben we leuke stukjes uit de krant gelezen.
Het was weer erg gezellig. 
Vlak voordat ik naar huis ging vroeg ze om mijn telefoonnummer zodat we samen konden appen voor een volgende afspraak. Ze gaf aan dat ze het heel leuk zou vinden wanneer ik een keer op een avond kon komen omdat de avonden in deze donkere tijd zo lang duren. Ik heb met haar afgesproken dat ik dat ga doen. 
Toen ik thuis was appte ze me al om me te bedanken voor de cadeautjes, ze was het gewoon vergeten uit te pakken omdat we zo gezellig zaten te kletsen. Zo lief dat ze me toch nog even een berichtje stuurde. 
Inmiddels is er al een afspraak gemaakt en staat het derde verrassingspakketje ook al weer klaar. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en wie weet tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande