zaterdag 29 december 2018

Mini-album bruiloft



Hallo allemaal,

Ik heb een mini-album voor mjn moeder gemaakt n.a.v. de bruiloft van mijn broertje. 
Ik heb hiervoor deze mal van Dutch Doobadoo Box Art Mini Pocket gebruikt.  470 713 052


Ik heb de basis overgetrokken op donkerblauw cardstock. 
Hierna heb ik designpapier Blue Land van Stamperia gebruikt.
Wat een mooi papierblok is dit.😍
Ik heb er al eerder een project mee gemaakt maar die moet ik jullie nog laten zien. 
Van de restjes kon ik dit mini-album nog maken.


Ik heb in het album enkele  kleine foto's van de dag zelf geplakt. 
Het was geen uitgebreide bruiloft maar toch was het een hele
 bijzondere dag met hele leuke herinneringen.  
Die mogen ook vastgelegd worden in een album. 





In de pockets heb ik kleine licht blauwe kaartjes gemaakt waarop ik ook een foto geplakt heb. 




Hierboven zien jullie de foto's van de uitklappagina's. 
Ik heb de randen van al het designpapier voorzien van een inktlaag. 
Hiervoor heb ik distress inkt Vintage Photo gebruikt.
 Dit blijft toch een van mijn favorite inkten.




Zo ziet het album eruit als hij volledig uitgeklapt is.
Ik vind dit een onwijs leuke mal waar ik vast nog wel meer albums mee ga maken. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande








5 opmerkingen:

  1. Oooh. Wat een prachtige creatie. Mooi papier gebruikt. Nog van harte gefeliciteerd met de bruiloft van je broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om zo'n mooi aandenken aan een feestelijke dag te maken Miranda. Echt iets om te koesteren en dat papier is zeker gaaf.
    Alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2019 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi album heb je gemaakt!
    Super mooi bijpassende kleur papier bij de jurk van je schoonzus gebruikt, erg mooi
    Ik heb even rond gekeken bij je en ben meteen volger geworden!
    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke mal! Zeker voor een aandenken aan zo'n bijzondere dag.
    Fijne vakantie nog en een goed 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi aandenken aan deze dag. Prachtig zoals je deze gemaakt hebt.
    Fijne jaarwisseling en een mooi 2019.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande