zondag 3 maart 2019

Happy Birthday




Hallo,
  
Deze kaart is  mijn bijdrage voor de challenge van deze maand.
Doen jullie ook gezellig mee met deze leuke Challenge bij Dutch Doobadoo?
Gebruik hiervoor de onderstaande sketch.



Ik heb de basis overgetrokken op wit cardstock.
Hierna heb ik de letters van de tekst "Happy Birhday" overgetrokken op 
 designpapier, hiervoor het ik een papierblokje van ... gebruikt.


Vervolgens heb ik met een zwarte fine liner alle letters nog een 
keer omgetrokken zodat de tekst goed zichtbaar is. 
Achter deze tekstkaart heb ik een vlag gemaakt. 
Deze heb ik gemaakt van wit en roze cardstock.
 Het designpapier wat ik gebruikt hebt komt ook uit het
 papierblokje van Echo Park "Imagine That!"


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de leuke stempelset 
van My  Favorite Things. Birth-Yay
Ik heb de afdrukjes allemaal ingekleurd met Faber Castell potloden. 
Hierna heb ik de verschillende afdrukjes op mijn kaartje verwerkt. 
Wat zijn ze lief he? 


Achter de letters heb ik nog twee stukjes cardstock verwerkt zoals de sketch aangeeft. 
Als laatste heb ik enkele cadeautjes bovenaan de kaart geplakt, 
deze heb ik gemaakt met de stans uit de Party set van Dendennis.


Ook de ballonnetjes op de kaart heb ik met deze stansen set gemaakt. 


Ik ben benieuwd naar jullie uitwerking. 
Plaats deze in de Dutch Doobadoo Challenge groep 
en wie weet win jij wel een leuke prijs. 
Heel veel succes.

Groetjes Mirande















2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande