donderdag 14 maart 2019

I think you are spectacular


Hallo,

Met deze leuke mal uit de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo 
heb ik dit lieveheersbeestje gemaakt.
Hiervoor heb ik de mal Dutch Ard Art Lady Bug A5
470 713 709 gebruikt. 



Ik heb de kaart overgetrokken op zwart cardstock.
 Hierna heb ik de vleugeltjes voorzien van rood cardstock. 
Hierna heb ik de stippen erop gemaakt. 
Met een gelpen heb ik wat streepjes op de stippen gezet.
Wanneer je de vleugeltjes wegklapt zie je twee kleine lieveheersbeestjes gemaakt. 
Deze heb ik gemaakt met de stansen van Jocelijne,  de Tumble Friends. 


Wat kun je met deze stansen schattige beestjes maken.


Ik vond de tekst "I think you are spectacular" 
wel toepasselijk bij deze twee lieverheersbeestjes. 
Deze is ontworpen door Mathilde Bottenhof en is te koop bij Scrap en Co. 

De groene blaadjes heb ik gemaakt met de bladerenstans van Jocelijne. 
Ik vind dit echt hele leuke blaadjes, die ik al heel veel gebruikt heb. 


Ik hoop dat ik jullie weer op wat leuke ideetjes heb kunnen brengen. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande












1 opmerking:

  1. Super mooi gemaakt. En altijd zo leuke verrassing onder de vleugels.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande