maandag 18 maart 2019

Hartelijk gefeliciteerd


Hoi, hoi,

In december heeft Hanny een leuke sol gegeven bij Dutch Doobadoo. 
Ik heb toen ook meegedaan maar kwam er achter dat ik mijn kaart nog niet met jullie gedeeld heb.
Dat doe ik dan nu maar.
Ik heb voor deze kaart de Dutch Doobadoo Card Art Los A4 gebruikt.
470 713 678


Op mijn kaartje heb ik een stempelafdrukje van Wild Rose verwerkt, 
die ik heb ingekleurd met Faber Castell potloden.



Het randje van de muts heb ik voorzien van Nuvo glitters.
Om het afdrukje heb ik wat lijntjes en sneeuwvlokjes getekend met een zwarte fine liner.


Het vellum wat je moest gebruiken heb ik bewerkt met een stempel met sterretjes. 
Dit heb ik met groene oxide inkt gedaan.


 Om het kaartje dicht te maken heb ik er een lintje achter gemaakt.
Aan de rechterkant op het vellum heb ik een tekst stempel verwerkt 
met de tekst "hartelijk gefeliciteerd".
Wanneer je op vellum stempeld heeft dit wel een wat langere
 droogtijd nodig anders krijg je vlekken zoals jullie kunnen zien.


Zo ziet mijn kaartje eruit als hij dicht geknoopt is. 


Op de voorkant heb ik met een My Favorite Things stans nog een label gemaakt. 
Hierop heb ik de tekst "Een heel fijne dag" gestempeld. 


Het labeltje heb ik aan de kaart vastgeknoopt met een lintje. 
Met een floss draadje heb ik er ook nog een bedeltje aan gemaakt waarop staat "Made with love".
Ik vond het een hele leuke sol. Bedankt Hanny voor het leuke idee. Ik ben benieuwd naar de volgende sol.
Groetjes Mirande 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande