zondag 3 mei 2020

Happy Birthday!


Hallo allemaal,

Bij Dutch Doobadoo komt in de maand mei 
weer een hele leuke nieuwe collectie uit. 
En ik mocht er alvast mee aan de slag.


Ik heb voor de jarige dochter van mijn vriendin dit cadeausetje gemaakt.
Ik heb hiervoor 2 nieuwe mallen uit deze collectie gebruikt.
Ik ben eerst aan de slag gegaan met de mal van de box art.



Dutch Box Art
470 713 063


Ik heb deze mal overgetrokken op blauw cardstock. 
Hierna heb ik het doosje beplakt met designpapier. 
Aan deze kant heb ik enkele labeltjes gestanst en daar wat tekstjes in gestempeld. 
Deze heb ik gemaakt met een stempel en stansenset van Marianne Design. 
Dit zijn echt hele leuke labeltjes, die je bij veel verschillende 
creaties kunt gebruiken en zeker bij dit soort kleine doosjes.


Ik heb de voorkant van het doosje versierd met een bloementoef. 
Hieronder heb ik een stukje gaas verwerkt. 
Hierna heb ik het doosje dicht gemaakt met een lintje en wat tule. 
In het doosje heb ik geld gedaan als cadeautje want wat geef je anders
aan iemand die 17 jaar wordt?

Bij dit doosje heb ik ook nog een verjaardagskaart gemaakt. 
Hiervoor heb ik de onderstaande mal gebruikt. 


Dutch Fold Art Card
470 713 783

Ik heb de mal overgetrokken op creme cardstock.
Hierna ben ik aan de slag gegaan met designpapier van Maja Design.
Het designpapier heb ik nog een keer gemat op licht blauw cardstock.
Het plaatje op de kaart hoort bij het designpapier en past er dus perfect bij.


Vervolgens heb ik de kaart gepimpt met stempeltjes en stansen.
Aan de linkerkant heb ik de tekst "gefeliciteerd" gestempeld 
met de stempels van de  scrabble letters.
Verder heb ik nog enkele stansjes gebruikt om de kaart verder te versieren.
Aan de rechterkant van de kaart heb ik een ballon 
met daarop de leeftijd van de jarige geplakt.
Zowel aan de linker als de rechterkant heb ik een bloem geplakt. 
Ik vind het zelf wel een stoere meidenkaart geworden. 
Wat vinden jullie van dit cadeausetje?
Ik ben wel heel erg fan van dit cadeaudoosje in ieder geval. 
Ik denk dat ik hiermee nog vele cadeautjes zal gaan maken. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande











2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie cadeauset Mirande. Super mooi gemaakt, hier zal je iemand heel blij mee maken. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer heel gaaf uit en zeker voor een jongedame van 17...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande