vrijdag 22 mei 2020

Voor jou! Veel liefs


Hallo allemaal,

De nieuwe collectie Dutch Doobadoo collectie,
 voor de maand mei ligt weer in de winkels.




Dit keer hebben we ook weer een gezellig bloghop voor jullie
georganiseerd boordevol leuke ideetjes.
Hoppen jullie gezellig mee?
Wanneer je bij alle designleden een reactie achter laat, maak je
ook nog kans om een leuke prijs te winnen. Jij doet toch ook mee?



Dit is mijn voorbeeld



Ik gebruikte hiervoor deze mal


Dutch Shape Art Diamond
470 713 189

Ik heb de basismal 2x overgetrokken op creme cardstock en kraft. 
Hierna nog 1x op designpapier.
Nadat ik alles heb uitgeknipt heb ik het op elkaar geplakt.
Het designpapier heb ik nog bewerkt met deze mask. 
Dutch Mask Alphabet heart 163x148
470 715 153
Ik heb hiervoor Dutch Doobadoo structuurpasta gebruikt.


De klok is gemaakt met een stans en die heb ik nog een keer
gemat op creme cardstock. De randjes van de klok heb ik bewerkt
 met distress inkt vintage photo.
De houten letters heb ik gekocht bij de Action.
Ik heb om de letters nog
lijntjes gezet met een zwarte fine-liner.


In het midden van deze kaart het ik dit schattige haasje met bos bloemen gebruikt. 
Dit is een stmepelafdrukje, die ik ingekleurd heb met mijn Faber Castell poltoden.
De bloemen heb ik nog voorzien van een glitterlaagje
maar dat is op de foto niet zo goed te zien. 


Aan de rechterkant van de kaart heb ik een bloementoef gemaakt, 
er stonden ook al bloemen op het designpapier en 
die ik heb ik hierbij ook gebruikt. 
Ik heb nog wat zijden blaadjes en kraaltjes op een draadje verwerkt
 tussen en achter de bloemen.
Als laatste heb ik een houten stempel gebruikt met de tekst "Veel Liefs".


Ik vond het erg leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen.
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar het blog van


Ik wens jullie  nog veel hopplezier en een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Lieve groetjes Mirande


11 opmerkingen:

  1. Lieve kaart heb je gemaakt met het konijn. Zo leuk verstopt achter al die bloemetjes.
    Leuke mallen heb je gebuikt.
    Het hart met de letters en cijfers is erg gaaf op deze manier.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaart en weer een super mal, deze is weer voor heel veel doeleinden bruikbaar, kan lekker veel op! Groetjes BEtha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en leuk model. Schattige stempel ook. Leuk ook hoe je de achtergrond hebt gedaan.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke mal is dit ,je hebt er wat moois van gemaakt!
    De houten letters staan er heel leuk bij,ook een lief konijntje.
    Alles bij elkaar een prachtige combinatie Miranda!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk model en lief kaartje, mooie achtergrond, dank je voor de inspiratie, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje heb je gemaakt met deze nieuwe mal Mirande...zo een lief stempeltje en leuk ook die mized media letters erbij....geeft een heel speels effect eraan net als die letters...KEI leuk!!
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie en leuke creatie! Zo lief dat stempeltje! Alles heel mooi gecombineerd!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mirande, op zo'n grote kaart kan je veel plakkwn en stempelen. En dat konijntje is zo schattig met die bloemen. Echt een kadootje dit kaartje! De ontvanger boft maar en leuk idee om de mask alfabet te gebruiken, dat ziet heel mooi uit!
    Lieve groet, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kaart. Mooi model ook waar je alle kanten mee op kunt en daar hou ik wel van.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan Mirande.
    Zijn weer mooie mallen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande