vrijdag 8 mei 2020

Hierperdepiep Hoera Kadoojte


Hallo allemaal,

Dutch Doobadoo heeft net weer een nieuwe collectie 
met hele leuke mallen in de winkels liggen.


Ik heb dit keer een verjaardagskaartje gemaakt met 
deze nieuwe Dutch Doobadoo mal.
Dutch Fold Art
470 713 786


Ik heb de basiskaart overgetrokken op creme cardstock.
Vervolgens heb ik 4 verschillende soort designpapier gebruikt, 
dit komt uit een groot papierblok.


Op het middelste gedeelte van de kaart heb ik 2 pockets 
gemaakt waarin 2 labeltjes heb gestopt. 
Deze labeltjes heb ik gemaakt met de onderstaande Dutch Doobadoo mal.
Dutch Card Art Labels en tags
470 715 813


Op 1 van de labeltjes daar heb ik een tekst op gestempeld.
Op de andere kan ik een persoonlijke tekst schrijven voor de jarige.

Ik heb in het midden een plaatje van het knipvel 
Let's Partij van Bella Lulu gebruikt.
Ook de tekstjes aan de linker en rechterkant
 van de kaart komen van dit knipvel.

 


Aan de linkerkant heb ik een cadeautjes gemaakt, 
deze heb ik met de bovenstaande Dutch Doobadoo mal gemaakt. 
Zo leuk dat je dit allemaal met elkaar kunt combineren 
en zo een hele leuke en vrolijke verjaardagskaart kunt maken.
Vervolgens heb ik met verschillende stansen nog wat slingertjes, 
enkele ballonnen en een verjaardagscake gemaakt. 
Ik ben benieuwd wat jullie van deze verjaardagskaart vinden.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande