zaterdag 16 mei 2020

Hoera 65



Hallo allemaal,

Ik heb dit keer een mannenkaart gemaakt. 
Ik heb hiervoor deze mal van Dutch Doobadoo gebruikt


470 713 737
Dutch Card Art A4 Suit

Ik heb de basismal eerst overgetrokken op creme cardstock papier. 
Vervolgens ben ik maar eens even in mijn hobbykamer 
gaan zoeken naar mannenpapier, dat heb ik niet zo heel veel.
 Ik ben meer van de roze papiertjes.😂
Maar bij de hele oude papiertje kwam ik dit designpapier tegen.
Ik heb het gilletje bekleed met zwart papier. 
Het hemd heb ik bekleed met blauw stipjespapier.
Op het gilletje heb een borstzakje gemaakt waaruit een zakdoekje steekt. 

  

Op het borstzakje heb ik de leeftijd van de jarige gemaakt. 
De cijfers heb ik gemaakt met een cijferstans.


Aan de linkerkant heb ik nog een zakje gemaakt 
waarin ik een klokje heb geplakt. Het klokje hangt aan een kettinkje.  
Verder heb ik er 2 blauwe knoopjes op het gilletje geplakt. 


Aan de binnenkant heb ik nog enkele tekstjes gestempeld. 
De tekst Hooray heb ik gemaakt met een stans. 



Als laatste heb ik met een zwarte fine-liner nog wat lijntjes getrokken.
De stropdas heb ik ook overgetrokken op creme papier 
en weer bekleed met het zwarte designpapier. 
Ik ben benieuwd wat jullie van deze mannenkaart vinden 
want ik blijf het wel lastig vinden om kaartjes te maken voor een man.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



2 opmerkingen:

  1. Gafe mannenkaart!
    Leuke details erop.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ontzettend leuk! Geweldige mal vind ik het! Leuk de leeftijd op het zakje..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande