vrijdag 4 juni 2021

Bloemen speciaal voor jou!



Hallo allemaal,

Met de nieuwe box art mal van Dutch Doobadoo maakte ik dit bloementuinjte.
Ik gebruikte deze mal voor de basiskaart, 


Dutch Box Art Pop Up Box

470 713 073

 Ik heb de mal eerst overgetrokken op wit cardstock en vervolgens de box beplakt met desingpapier uit een papier blokje van Studio Light.

Vervolgens ben ik met de nieuwe bloemenstans van Carlijn Design/Jocelijne Design aan de slag gegaan. Wat een schattige bloemetjes zijn het toch. Ik word hier zo blij van.😍

In het doosje heb ik 2 strookjes geplakt waaraan ik de bloemetjes vast heb geplakt. Achter het steeltje heb ik ter versteviging nog wel een stukje mica geplakt zodat ze goed rechtop blijven staan. De bloemetjes staan in het gras, deze grasrandjes heb ik gemaakt met een stans. 

Onderaan het doosje heb ik ook een grasrand gemaakt. Het konijntje rechtsonder heb ik ook gemaakt met een stans van Carlijn Design/Jocelijne Design. 

De tekst "Veel liefs" heb ik gestempeld met een houten stempel. De tekst "Bloemen speciaal voor jou" komt uit een nieuwe stempelset van Carlijn Design. 

Ik ga deze bloemen aan mijn vriendin sturen omdat ze jarig is. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

 


1 opmerking:

  1. Heel grappig bloementuintje met de gezichtjes..Daar word je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande