zaterdag 26 juni 2021

Hup Holland Hup



Hallo allemaal,

Er ligt weer een hele leuke nieuwe collectie met Dutch Doobadoo mallen in de winkels. Dit keer zitten er ook weer 2 leuke papiercollecties bij. 







Weet jij al welke mal er deze maand jouw favoriet is?

We hebben bij Dutch Doobadoo weer een leuke bloghop voor jullie georganiseerd boordevol leuke ideetjes. Hop je weer gezellig met ons mee?



  • Ga langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeld:




Ik gebruikte voor het maken van deze kaart 2 verschillende Dutch Doobadoo mallen. Ik ben begonnen met de nieuwe  slimeline mal




Dutch Fold Art Slimline Pocket
470 714 878



Ik heb deze basiskaart eerst overgetrokken op wit cardstock, Vervolgens heb ik verschillende soorten designpapier gebruikt. 


De tekst "Hup Holland Hup" heb ik gemaakt met een letterstans van Marianne Design. De rand met voetballen heb ik ook gemaakt met een stans.
Hierna ben ik aan de slag gegaan met de leuke build up mal van de leeuw. Ik heb er dit keer een Oranjeleeuw van gemaakt. Maar je kunt er ook een hele leuke gewone leeuw van maken.


Met enkele gelpennen heb ik hier en daar wat accentlijntjes gezet. 




Dutch Build up Leeuw
470 713 881


En nu maar hopen dat Nederland nog in de race is voor het EK wanneer deze post geplaatst wordt. Ik blijf heel hard duimen voor Nederland. Jullie ook?

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden. 
Nu mogen jullie gezellig doorhoppen naar het blog van 


Ik wens jullie nog veel hopplezier en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande




 

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande