zaterdag 29 mei 2021

Voor jou een opkikkertje!


Hallo allemaal,

Er ligt weer een hele leuke nieuwe collectie met Dutch Doobadoo mallen in de winkels.


Weet jij al welke mal er deze maand jouw favoriet is?

We hebben bij Dutch Doobadoo weer een leuke bloghop voor jullie georganiseerd boordevol leuke ideetjes. Hop je weer gezellig met ons mee?



  • Ga langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeld:


Ik maakte dit keer een interactieve kaart. Op Facebook zal ik jullie een filmpje laten zien hoe de kaart kan bewergen. Ik gebruikte voor het maken van deze kaart 2 verschillende Dutch Doobadoo mallen. Ik ben begonnen met de nieuwe  slimeline mal


Dutch Card Art Slimline Tie Card
470 714 874


Ik heb deze basiskaart eerst overgetrokken op wit cardstock om hem vervolgens nog een extra rillijn te geven bij de bovenste flap. De kaart heb ik overigens andersom gebruikt dan jullie op de bovenstaande afbeedling zien. Vervolgens heb ik verschillende soort designpapier gebruitk wat ook nog eens uit verschillende pakketten komt. De ronde vorm bovenaan heb ik als wolk gebruikt en daarop heb ik nog een keer wit cardstock geplakt als designpapier.






Onderin de kaart heb ik een extra gleuf gesneden waar ik de kikker op een stukje micca door heen kan bewegen. De kikker schuif ik er van onderen doorheen en daarna kan ik hem alle kanten op bewegen. Voor de kikker heb ik deze leuke nieuwe build up mal van de kikker gebruikt. 



Dutch Build up Kikker
470 713 875

Hierna heb ik de kaart verder afgewerkt met verschillende stansen. De wolken en de zon heb ik gemaakt met een stansenset van Carlijn Design. De waterlelies en de bladeren heb ik gemaakt met een stansenset van Marianne Design en de tekstjes komen van een stempelsetje van Marianne Design.
 

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden. Het is helemaal geen echte slimeline card op deze manier maar ik vind het zelf wel grappig. Ik weet zeker dat de kinderen uit mijn klas hem geweldig zullen vinden. Wat vinden jullie ervan?
Nu mogen jullie gezellig doorhoppen naar het blog van 


Ik wens jullie nog veel hopplezier en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande






 

7 opmerkingen:

  1. Superleuk! Daar knap je zeker van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kikker is fantastisch en van deze kaart kikker je zeker op! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart met deze leuke kikker, gave knutselspulletjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart en zeer leuk gemaakt daar knapt iemand zeker gauw van op.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je deze kaart ontvangt komt er vast een glimlach tevoorschijn.....wat leuk gedaan👍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart en bedankt voorcde tip voor het maken van de kaart!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat grappig en zo verrassend! Een geweldig leuke kaart.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande