donderdag 1 juli 2021

Jarig!


Hallo allemaal,

Ik heb dit keer weer eens een verjaardagskaart gemaakt. 
Hiervoor gebruikte ik de onderstaande slimline mal van Dutch Doobadoo.


Dutch Card Art Slimline Ticket

470 713 869

De basismal heb ik overgetrokken op wit cardstock, roze cardstock, roze glitterpapier en daarna op designpapier. De gaten heb ik uit het designpapier geknipt zodat je het roze glitterpapier ook door de gaten ziet. Door de raampjes kijken drie ezeltjes.


De ezeltjes heb ik gemaakt met een stans van Elisabeth Craft Design. De tekstjes op de vooprkant heb ik gestempeld met een oude stempelset van Marianne Design. Ik had er een pocket van gemaakt door het roze cardstock alleen aan de randjes vast te plakken. Hierdoor kun je er een label insteken. Op het label heb ik met een tekststempelset van Carlijn Design de tekst hiep hiep hoera - hartelijk gefeliciteerd gestempeld. Bovenaan het label heb ik een lintje geknoopt met daaraan een bedeltje van een cadeautje. 



De grasrand heb ik gemaatk met een stans en het woord jarig is ook gemaakt met een woordstans van Carlijn Design. Het ballonnetje heb ik ook gemaakt met een stans. De tekst heb ik erop gestempeld, deze tekststempel is ook van Carlijn Design.


Doordat ik een dubbele kaart van heb gemaakt kun je de kaart ook nog heel leuk neerzetten. 

Ik ben benieuwd wat jullie van deze verjaardagskaart vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande