zaterdag 22 januari 2022

Bee Kind


Hoi, hoi,

Ik heb dit keer een Shadowbox gemaakt. Hiervoor gebruikte de kant en klare Shodowbox van Dutch Doobadoo.


Dutch Doobadoo Paper Schadow Box
470 948 901

Als eerste heb ik de shadow box in elkaar geplakt. Binnen in heb ik een stuk zwart designpapier geplakt uit de onderstaande Slimeline Crafty kit


Dutch Doobadoo Slimline Crafty Kit Bee
473 005 019

Op op het zwarte designpapier heb ik een stukje papier geplakt met een honingraad. 


Vervolgens heb deze twee schattige beertjes gemaakt met een stans van Elisabeth Craft Design. Honey Bear.  Verder heb ik de kaart aangekleed met alle figuurtjes en kaartjes die horen bij de slimline papierset. 
                                                                     

Ook de tekst "Bee kind" hoort bij de papierset. Met enkele stansjes van Jocelijne heb ik nog wat gras gemaakt en dit ter decoratie opgeplakt, hier en daar. 
                                        

 Met een zwarte en witte gelpen heb ik hier en daar wat accentlijntjes gezet. 
Ik vond het erg leuk om eens een keer een schadow box te maken en ik ben van plan er nog wel een keer een te maken. Maar dan gebruik ik de mal ervoor zodat de hele box gemaakt is van designpapier. Dus wie weet tot snel.

Groetjes Mirande


2 opmerkingen:

  1. Een mooie vrolijke kaart Mirande. Een leuke vorm en schattige beertjes en bijtjes. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande