vrijdag 7 januari 2022

Hoera je bent jarig!

 


Hallo allemaal,

Met de leuke nieuwe slimeline papierset Plants en Friends van Dutch Doobadoo maakte ik deze verjaardagskaart. Ik gebruikte deze nieuwe slimline Dutch Doobadoo mal.



Dutch Doobadoo slimline window
470 784 069

Ik heb eerst een dubbele basiskaart gemaakt van wit cardstock. Vervolgens ben ik met het groen/wit gestreepte desingpapier aan de slag gegaan. Ik heb de vakjes aan de linker en rechterkant van de kaart open gesneden zodat er een soort van luikjes rondom een raam ontstaan.
In het raam staan de cactus vriendjes, die alles versierd hebben om de jarige te verrassen voor zijn verjaardag.  
De slingers en de ballonnen zijn opgehangen en ze hebben wel zin in een feestje. 
Deze heb ik gemaakt met verschillende stansen. 


Achter de luikjes heb ik designpapier geplakt. Op het papier heb ik tekstjes gestempeld met stempelsetjes van Carlijn Design. 


Achter dit luikje zit ook nog een cactus vriendjes verstopt.


Aan de recherkant heb ik ook tekstjes gestempeld met stempels van Carlijn. 
En ook hier zitten nog 2 cactus vriendjes verstopt. 


Met een zwarte gelpen heb ik de kaart afgemaakt door hier en daar zwarte lijntjes neer te zetten. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande