dinsdag 11 januari 2022

Hoera 8 jaar !


Hallo allemaal,

Ik heb dit keer een verjaardagskaartje gemaakt voor een stoere jongen, die 8 jaar wordt. 

Voor het maken van deze kaart heb ik deze mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Het is eigenlijk een mal waar je een tasje mee kunt maken maar ik heb er juist een stoere jongenskaart van gemaakt. 


Dutch Doobadoo Cart Art Bag

470 784 070

Als eerste heb ik de mal overgetrokken op wit cardstock, vervolgens heb ik deze beplakt met het nieuwe papier van Maja Design.

Het afdrukje op het kaartje is een stempeltje van Nellie Snellen. Ik heb het afdrukje in gekleurd met Faber Castell potloden. 

Achter het afdrukje heb ik een pocket gemaakt waarin ik een labeltje gestopt heb. Hierop heb ik een felicitatietekst gestempeld. 


De ballonnen, de slinger en de tekst heb ik gemaakt met verschillende stansen van Carlijn Design. 

Bedankt voor het bezoekje dat je weer aan mijn blog gebracht hebt en wie weet tot een volgende keer.

Groetjes Mirande



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande