zaterdag 30 april 2022

Cést la vie



Hallo allemaal,

Ja, er is weer een leuke nieuwe collectie met Dutch Doobadoo mallen verkrijgbaar in de winkels. Welke mal is dit keer jouw favoriet?


We hebben weer een leuke bloghop voor jullie georganiseerd.

Hebben jullie de nieuwe collectie mallen van Dutch Doobadoo al weer gezien? Er zitten weer hele leuke mallen bij deze keer.😍 Ik ben met deze leuke mal van de parfumfles aan de slag gegaan en ik heb deze gecombineerd met de nieuwe mask art splash mal 2. Hop jij ook gezellig met ons mee?


  • Ga op 30 april langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Heel veel plezier bij het hoppen!

Dit is mijn voobeeld.


Ik ben als eerste met de parfumfles aan de slag gegaan. Deze heb ik overgetrokken op wit cardstock en daarna beplakt met verschillende soorten papier. De bovenste laag van de parfum heb ik voorzien van glossy accent, hierdoor glanst de laag heel mooi. Verder heb ik letter veel glitterpapier gebruikt omdat ik dat wel bij dit thema vond passen.



Dutch Card Art Parfumfles
470 784 121

Met een zwarte gelpen heb ik de parfum getekend die uit het flesje komt wanneer je een keer op de verstuiver drukt. 



Dutch Mask Art Splash 2
470 784 122

Hierna heb ik de splash mal gebruikt voor de achtergrond van de witte kaart. Ik heb deze bewerkt met 3 kleuren roze inkt. Met een waterflesje heb ik wat spetters gemaakt. Die zie je op de foto's niet zo heel goed.


De pumps en de make-up spulletjes zijn gemaakt met stansen van Marianne Design. Het shoppende meisje, de lantaarnpaal en de Eifeltoren zijn stempels van My FavoriteThings. Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden. 


Als laatste heb ik de kaart gemat op een zwarte achtergrond. 
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. 
Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van


Nog veel hopplezier en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


 

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande