maandag 30 oktober 2023

Hiiiiieperdepiep! 26 jaar!


Hallo allemaal,

Voor een jarig familielid maakte ik dit verjaardagskaartje en je raadt het al ze werd 26 jaar. 
Ik gebruikte voor dit kaartje de digistempel

Polka Doodles - Birthday Mouse

Ik kleurde het afdrukje in met Faber Castell potloden en gebruikte hiervoor de volgende kleurnummers

105 geel - 184  donker geel - 274 warm grijs V - 275 warm grijs IV -132 roze voor het oor

De binnenkant van de kaart bestempelde ik met verschillende tekststempels van Carlijn Desing.


Ik wens jullie nog een fijne dag en tot een volgende keer.




 

1 opmerking:

  1. Wat een schattige kaart. De digi is zo mooi ingekleurd, prachtig. Het feestelijke papier staat er heel leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande