dinsdag 10 oktober 2023

Kerstpost van de Noordpool



 Hallo allemaal,

Dit keer heb ik alvast een kerstkaartje gemaakt. Dat mag ook wel want dit is pas mijn eerste voor dit jaar. Er moeten er dus nog vele gemaakt worden.😊

Ik heb gewerkt met een digi stempel van

Polka Doodles - Theo Penguin - Which Way Theo Penguin



Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potloden. Hiervoor heb ik de volgende nummers gebruikt

113 oranje - 120 blauw - 130 roze  - 199 zwart

Ik heb het afdrukje achter een shaker verwerkt. Dit is een stans mal van Studio Light waarmee je ook zelf het schudmateriaal kunt maken wat je in de shaker stopt. Hierdoor matchen de sneeuwvlokjes perfect met het gebruikte papier voor de rest van de kaart.

De tekst stempel is van Carlijn Design en de tekst "Winter" en de sneeuwsterren heb ik gemaakt met een snijmal.

2 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart. Mooie kleuren en leuke shaker. Ook de teksten en sneeuwkristallen zijn heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande