zondag 1 oktober 2023

Veel Liefs


Hallo allemaal,

Dit is een kaartje om iemand veel liefs te wensen. Hiervoor gebruikte ik deze schattige digi stempel van LOTV draakje met het vogeltje die een kaartje komt bezorgen.

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell poloden en heb de volgende kleuren gebruikt.

102 geel - 106 geel -  142 rood - 153 blauw - 154 blauw - 156 blauw -199 zwart - 232 grijs - 273 grijs - 275 grijs

Ik gebruik hierbij altijd wel geurloze terpentine en doezelaars zodat de kleuren nog mooier in elkaar overlopen. 

Verder heb ik enkele ronde tekststans van Marianne Design gebruikt met de tekst veel liefs. Deze heb ik uit Glow in the Dark papier gestanst waardoor deze tekst in het donker op kan lichten. De sterretjes op de digistempel heb ik bewerkt met Glow in de Dark pasta. Op het blauwe design papier heb ik ook nog wat sterren gemaakt met een mask van Dutch Doobadoo en Glow in de Dark pasta. Zo geeft deze kaart je zowel overdag als 's nachts veel liefs. 😂

De basiskaart heb ik gemaakt met een labelstans van Marianne Design.

Ik wens jullie een hele fijne dag met veel knutselplezier. Tot een volgende keer.


 

3 opmerkingen:

  1. Een lief en schattige kaart en wat een goed idee om de tekst met glow in the dark papier te maken. De kaart in de post hieronder vind ik ook erg mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie labelkaart met een heel lieve digi die je prachtig hebt ingekleurd. Leuk met die glow-in-the-dark details!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je met de schattige digi gemaakt. Leuk gedaan ook met het glow in the dark papier, geeft een mooi effect in het donker.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande