zondag 20 november 2011

Decoratie met vogelhuisjes


Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties  op mijn fotolijstjes en mijn andere berichtjes. Ik zie dat ik weer een aantal nieuwe volgers. Wat leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en het leuk vinden om vaker een kijkje te komen nemen. Ik kom zeker ook snel een keertje bij jullie kijken. Het is alleen erg jammer dat ik niet altijd bij iedereen een kijkje kan komen nemen omdat er aan de foto geen blog verbonden is.

Ik heb vandaag weer iets anders te laten zien.
Van mijn vriendin heb ik deze leuke takken gekregen. Zij wilde ze niet meer hebben en dan is Mirande vaak degene die er nog wel wat leuks mee wil doen.


Ik heb de takken in een vaas gezet en daar verschillende hartjes ingehangen. Ik wilde er toch een beetje een herfsttintje aan geven dus heb ik hele kleine vogelhuisjes beplakt. Deze schattige huisjes kun je kopen bij Love en scrapping en kosten echt helemaal niets. Ik heb mijn favoriete papier van Maja Design weer eens uit de kast gehaald. Ik had gelukkig nog genoeg over. De bruine tinten passen ook perfect bij de inrichting van onze woonkamer/huis. Dus daarom val ik er ook steeds weer op terug.


Dit is een van de vijf huisjes. Ze zijn allemaal verschillend.
Verder heb ik onderin de pot nog wat dennenappels gelegd. Ik vind het op deze manier
wel een leuke decoratie voor in onze woonkamer.
Ik heb inmiddels ook al leuke spulletjes gekocht om deze takken straks ook in de kerstsfeer te brengen. Wie weet denk ik er dan aan om het jullie nog eens te laten zien. Maar op de onderste foto is te zien hoe het nu in onze wonkamer staat. Helemaal leuk toch?
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


Groetjes Mirande


13 opmerkingen:

  1. Wat is dat prachtig Mirande !
    Heel leuk en schattig die vogelhuisjes !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh wat heb je dat weer leuk gedaan zeg!!
    Fijne zondag nog!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja mijn mening weet je........ik vind het helemaal geweldig. Als je vriendin nog eens van die takken over heeft weet je me te vinden he, hihi. Je vogelhuisjes zijn ook erg leuk. Ik heb ook nog een stapeltje liggen om ze te beplakken voor de kerstboom. Fijne zondag. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miran,

    wat een superleuk idee! Het zijn ontzettend leuke en schattige vogelhuisjes, qua formaat, maar ook wat papier betreft! Zal vast en zeker heel mooi in je kamer staan. Moet toch ook maar eens naar die winkel....

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk idee,end e vogelhuisjes heel schattig.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt schitterend, heel leuk die vogelhuisjes erin.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog. Kom ik meteen effe terug kijken, wat een super leuke creatie is dit, heel mooi en origineel. Ook zag ik nog andere leuke dingen op je blog dus ik ben maar meteen volger geworden.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een leuke takken heb je zo in de vaas gezet. Leuke spulletjes eraan super hoor.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooo Mirande wat is dit leuk geworden. Je moet maar op het idee komen.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Héél mooi en altijd leuk om er zo'n persoonlijke toets aan te geven!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goh zeg, wat ontzettend leuk!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja zeg echt prachtig die takken...datiemand die weg doet...daar bof je dan weer mee!
    Wat heb je die huisjes super mooi gemaakt, samen met de hartjes heel mooi in jullie huiskamer!
    Het is me gelukt om voor het eerst heerlijk in het zonnetje een fris kort " wandelingetje " te maken .
    Morgen weer een stukje verder hoop ik.
    Fijne week,
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooo...wat leuk gedaan!!
    zo mooi neutraal, eenheid.
    die takken zijn wel erg mooi, leent zich goed voor om te decoreren en ernaar te kijken.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande