zondag 27 november 2011

Voor jou!



Hallo allemaal,

Voor een medeblogster heb ik dit kaartje gemaakt. Ze heeft al een poosje emorme rugklachten waardoor ze aan huis gekluisterd zit. Ik wilde voor haar een kaartje maken omdat ze altijd enorm lieve reakties achter laat op mijn blog maar ook bij vele andere bloggers. Zo iemand verdient in mijn ogen dan wel een kaartje wanneer het even niet mee zit. Dus bij deze Maia is dit kaartje speciaal voor jou. Ik zou het graag naar je opsturen maar ik heb helaas geen adres van je. Wanneer je dit even aan mij door geeft komt het kaartje zo snel mogelijk jou kant op.



Ik heb papier gebuikt uit een papierblokje van Autentique. Het Magnolia stempeltje heb ik met mijn Derwent potloden ingekleurd. Het bloemetje en de takjes zijn gemaakt met mallen van Crealies. En de klok is van Tim Holtz. Achter het stempeltje heb ik een labeltje gemaakt waarop ik een persoonlijke tekst heb gezet.


De eerste foto heb ik voorzien van mijn naam, dankzij de uitleg van Sieta. Ik vind het zo leuk om een foto te voorzien van mijn eigen naam. Sieta, nogmaals bedankt voor deze tip.
Ben erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Bedankt voor jullie lieve reakties, die jullie iedere keer weer achterlaten. Het blijft leuk om deze te lezen en het werkt enorm motiverend voor mij.

Groetjes Mirande

18 opmerkingen:

  1. Je hebt een ontzettend leuk kaartje gemaakt Miran.
    Ik weet zeker dat Maia daar van op knapt en dat ze dit heel erg waardeert.
    Voor jullie ook een hele fijne zondag en die tip van die naam hoor ik ook graag eens.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. VOOR MIJ ?
    Wat lief!!!
    Ik vind het een prachtig kaartje, wat ben jij een ster aan het worden in kleuren met derwent..!
    Mijn dochter heeft ook van die potloden, als ik weer rustig kan zitten...toch maar eens even lenen denk ik.
    De bloem vind ik er ook erg mooi bij kleuren, super mooi kaartje en ook super lief dat je dat naar me toe gaat sturen!
    Ik zet alleen mijn adres niet graag op een blog, zou je me willen mailen.
    Mijn mailadres staat op mijn blog bij mijn profiel.
    Alvast bedankt ik ben er heel blij mee!
    Jullie ook een fijne zondag,
    lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirande,

    wat een superlief kaartje. En zoals je leest vindt Maia hem ook helemaal top. De kleurencombinatie blauw/bruin blijft mooi, hè?
    Die stans van Tim Holtz is inderdaad prachtig en op allerlei soorten kaartjes te gebruiken.
    Je hebt hem u al een paar keer toegepast en je hebt hem eigenlijk nog maar net.
    Groetjes en tot morgen!(Raar idee dat ik dat nog maar een paar keer zal kunnen schrijven...)

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooi kaartje geworden, erg leuk. Lief dat het voor Maia is, ik ben het met je eens dat ze het verdient.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat is een heel mooi gebaar Mirande! Dat zal Maia zeker waarderen. het kaartje is heel erg mooi geworden. Lief die zachte kleurtjes. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje Mirande! Leuk ook die naam op je foto! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel lief gebaar Mirande en een super mooie kaart heb je gemaakt voor Maia! Mooie kleuren en details en een heel lief Tilda! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief van je zo'n kaartje voor Maia.
    Het gaat geloof ik alweer een beetje beter met haar gelukkig. Het is een prachtig kaartje.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje !
    Erg mooi ingekleurd ook !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief van jouw Mirande! Een prachtig kaartje is het geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief van je om een kaartje te sturen!
    Het is een prachtig kaartje, daar is ze vast héél blij mee!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Mirande,
    een hele lieve, leuke kaart gemaakt.
    prachtig!!
    mooie kleuren gebruikt.
    een kaartje versturen doet altijd goed....heel lief van je om haar dan ook deze mooie kaart te sturen. als ik haar reactie lees...komt het helemaal goed. (:
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig lief kaartje Mirande.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mirande

    ja ik ken het heb zo ontzettend veel foto's liggen dat ik echt eens zoiets had van nu moet ik echt wat gaan doen, maak wel geregeld een minialbum maar lo's maken is toch ook wel weer heel leuk.
    Je maakt trouwens super leuke kaartjes

    liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, heel mooi in die zachte kleuren. Lief om haar een kaartje te sturen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. LIEF VAN JOU OM ZO'N MOOI KAARTJE VOOR HAAR TE MAKEN,JA HOOR IK HEB HET GROTE JUBILEUM BOEK GEMAAKT ALLEEN IS HIJ NOG NIET AF ER KOMEN ZOVEEL FOTO'S IN EN ER MOET HEEL VEEL IN GESTEMPELD WORDEN
    IK BEN TROUWENS DRUK BEZIG MET SPULLETJES VOOR MIJN DOCHTER IK HEB EEN LEUKE LUIER TAART GEMAAKT
    IHIJ KOMT BINNEN KORT OP MIJN BLOG ZODRA DE BABY ER IS
    O JA PRACHTIGE HOBBY KAMER HEB JIJ ZEG OM JALOERS OP TE WORDEN
    NOU NOG HEEL VEEL LIEFS VAN MIJ
    GROETJES AKKINA

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk, Mirande, wat attent van je dat je zoiets liefs doet!
    Je kaartje is erg leuk, (net zoals de vorige,sorry, loop weer erg achter met reageren....)
    Heel erg leuk met de stans van Tim, en een schattig magnoliaatje!

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje! Vind de combinatie van bruin met lichtblauw erg geslaagd!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande