zaterdag 24 december 2011

Nog een kerstkaart met labeltje


Hoi, hoi,
Daar ben ik nog een keertje met mijn allerlaaste kerstkaartje.
Dit is wel een bijzondere vind ik zelf. Ik heb dit kaartje gemaakt voor mensen, die op dit moment een hele vervelende tijd doormaken omdat hun dochtertje heel erg ziek is. Ik wilde ze met kerst niet vergeten maar een hele uitbundige kerstkaart vond ik ook niet zo toepasselijk in deze situatie. Ik ben zelf wel erg tevreden met het eindresultaat.
Binnen in de kaart heb ik een persoonlijke tekst geprint om ze met kerst nog eens een hart onder riem te steken in deze moeilijke tijd.

Het papier wat ik gebruikt heb is van Maja Design, het afdrukje is ingekleurd met Derwent potloden. De bloemetjes zijn gemaakt met een mal van Crealies en de swirls zijn van Marianne Design.


Achter het afdrukje heb ik nog een wit envelopje geplakt waarin ik een labeltje
heb gestopt met de tekst "Thinking of You".


Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden van mijn allerlaatste kerstkaartje voor dit jaar. Er liggen nog een paar kerstkaartjes die niet helemaal af zijn, door ziekte bij ons thuis. Na Merle is ook Lars ziek geworden. Maar gelukkig voelt hij zich vandaag al weer een stuk beter.

Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen.

Lieve kerstgroetjes Mirande

10 opmerkingen:

  1. Hoi Miran,

    deze is zeker bijzonder en ik weet wel zeker dat ze dit kaartje mooi vinden. Ben het helemaal met je eens dat een uitbundige kerstkaart niet past bij zo'n situatie.
    Is dit trouwens een zo'n zakje dat je op de Kreadoe had gevonden en gekocht?? Heel mooi! En het papier is ook prachtig.
    En nu niet zelf ook nog ziek worden, hè?

    Fijne dagen en geniet van de vakantie!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey,hey, een hele mooie kaart. zo lieve uitstraling. leuk gedaan met die label.
    heel je ontwerp is erg leuk!!
    beterschap met je gezinnetje, niet zo mooie moment om ziek te worden, maar hier bij ons is het net zo, balen!! ):
    het is weer vakantie....dan is er altijd wel één ziek.
    succes en fijne dagen toegewenst!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit kaartje is weer superleuk Miran. Heel lief van je om om ze zo'n mooi kaartje te sturen.
    Dat hebben ze wel nodig om op de been te blijven, wat verschrikkelijk toch voor ze. Jullie hele fijne feestdagen en tot gauw. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je om deze mensen zo'n mooie hart onder de riem te geven.
    Veel mensen durven het niet en laten ze dan links liggen dat lijkt mij nog erger.
    Jou kaart steunt ze zeker.
    Ik wens jou en je dierbaren hele fijne warme dagen en dat Lars maar gauw helemaal beter mag worden.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. EERST EN VOORAL EEN HELE FIJNE KERST VOOR JOU EN JE FAMILLIE
    IK KON NIET EERDER KOMEN KIJKEN WANT MIJN KOMPUTER WAS STUK LEES ZELF MAAR OP MIJN BLOG
    LIEFS AKKINA
    MOOI KAARTJE HOOR

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijzonder zo'n kaartje en heel lief van je Mirande!
    Ik weet dat mensen dit toch erg waarderen ook wij hebben vrienden met een erg ziek kind destijds elke dag een kaart gestuurd dat is inmiddels 12jaar geleden maar ze hebben het er nog over.
    Gelukkig liep hun geval goed af.
    Kerstvakantie en Lars ook ziek maar gelukkig al wat beter, als jij maar fit blijft kunnen jullie nog een paar weekjes genieten van de kerstvakantie.
    Een hele gezellige tweede kerstdag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Mirande! Mooie kleuren, lief stempel en heel leuk met de labels. Het zal zeer zeker gewaardeerd worden.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hopelijk is iedereen weer helemaal beter, nu met de kerst. Ik wil jullie bij dze dan ook nog goede kerstdagen toewensen.

    Mooi kaartje, moeilijk moet dat zijn voor deze mensen, zeker in deze tijden. Hopelijk mogen ze een beetje steun putten uit jouw kaartje...

    groetjes,

    ps heb vorige week nog een heel grappig filmpje gezien op youtube van Raymond en zijn collega's ;) (zo'n libdub of hoe je dat ook noemt?!).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Denk dat ze wel heel blij zijn met dit kaartje. Een hart onder de riem is altijd zo welkom...
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kalender! Erg leuk gedaan! Hoe was je start na de vakantie? Weer leuk?
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande