donderdag 8 december 2011

Sinterklaas is weer voorbij

Hoi, Hoi,

Na een druk maar heel gezellig Sinterklaasweekend ben ik er weer. Alle Sinterklaasspullen zijn inmiddels weer opgeruimd en de kerstboom staat dus ik heb weer even tijd om te bloggen.
Tja als je in het onderwijs werkt dan ontkom je er niet aan om zo snel de kerstboom te zetten. En als hij dan eenmaal in de klas staat dan begint het thuis ook te kriebelen. Heerlijk 's avonds knus op de bank met de lampjes aan. Altijd zo gezellig.

Ik wil dit jaar nog een aantal kerstkaartjes maken en dat ga ik de komende twee weken dan ook proberen. Vandaag heb ik een schudkaartje te laten zien. Ik heb dit kaartje al verschillende keren voorbij zien komen en iedere keer dacht ik dat wil ik ook eens proberen. Nou hier is ie dan.
 Het papier is een ouder kerstlijn van Bo Bunny, maar het blijft mooi papier. Het stempeltje is een afdrukje uit de nieuwste kerstserie. Ze zijn dit jaar allemaal weer zoo leuk!


In het schudgedeeltje heb ik zilverkleurige sterretjes gedaan. Helaas is dat op de foto niet zo goed te zien. De binnenkant van het kaartje moest ik ook versieren omdat je anders door het venstertje het witte papier ziet. Ik heb het maar simpel gehouden door te werken met een randpons en een kerstbal, die gemaakt is met een creatable van Marianne.


Ik vind het zelf wel een leuk kaartje geworden maar ik ben wel heel benieuwd wat jullie er van vinden. In ieder geval weer bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.  Ik wens jullie een hele fijne avond en tot snel.

Groetjes Mirande


10 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden, heel leuk met zo'n doorkijk raampje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje schitterend Mirande.
    Zo knap gemaakt.
    Je kerstboom al in huis wat leuk. ik hoop het dit weekend te kunnen doen.
    Mijn tuin en huis versieren.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een heel leuk kaartje! Zelfs meer dan leuk! Die schudkaarten hebben wel iets speciaal vind ik, altijd leuk om er zo ééntje te krijgen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb ik gezien laatst...hij is erg leuk en heel origineel. Het is echt weer een top kaartje van je. Ik spreek je morgen. Ik had je nog gebeld, maar kreeg geen gehoor. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Mirande deze schudkaart! Deze staat ook nog steeds op mijn lijstje! Erg mooi geworden hoor. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje is heel mooi hoor met zo'n doorkijkje
    liefs Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Mirande.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mirande,

    wat een leive kaart is dit! Schudkaartjes zijn gewoon leuk. Ik kan de sterretjes trouwens prima zien, hoor! Leuk dat je aan de achterkant van het cirkeltje een randje hebt geplakt. Maakt het helemaal af.
    Het probleem met de foto's ken ik niet en ik hoop dat het me niet overkomt, want die uitleg is ook al lastig....Succes ermee en een fijn weekend!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad sinterklaas weg meteen kerst in de klas een heerlijke tijd die ik nu wel mis, ook hier thuis moeten ze nog een kerstboom zetten helaas kan ik niet zelf de zolder op anders stond hij er al hoor.
    Geweldig mooi dit schudkaartje zeg!
    Prachtig die sterretjes erin!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande