zaterdag 24 maart 2012

Mijn eerste kerstkaart

Hallo allemaal,

Ik lijk wel niet goed wijs om met dit heerlijk lenteweer een kerstkaart te publiceren. Maar goed ik wilde jullie toch alvast even mijn eerste kerstkaart voor dit jaar laten zien.
Ik zag op verschillende blogs dat jullie proberen om iedere maand een kerstkaart te maken, zodat je er in ieder geval 12 hebt aan het einde van het jaar. Ik vond dit zo'n goed idee dat ik hier zelf ook maar mee ben begonnen. Nu maar hopen dat ik het ook vol houdt. Het is dan al wel maart maar ik heb er inmiddels al wel twee af hoor. Dus ik loop aardig op schema. hahaha.

Dit modelletje wilde ik al een tijdje maken, maar het kwam er maar steeds niet van. Tot vorige week. De basis heb ik gemaakt van kraft en verder heb ik weer in bruintinten gewerkt. Ik blijf dit gewoon heel erg mooi vinden.  Ik heb het Magnolia afdrukje ingekleurd met mijn Derwent potloden en verder heb ik het kaartje aangekleed met papier van Maja Design.  Ook het kaartje met de tekst is van Maja Design. De kaart heb ik verder aangekleed met wat swirls en kerststerren. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn eerste kerstkaart voor het jaar 2012 vinden.

Tot de volgende keer. De tweede volgt snel hoor, want die heb ik inmiddels ook klaar.
Groetjes Mirande

8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig!!! Mooie kleuren!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kerstkaart! Heel leuk model en prachtige chique kleuren!! Ik had me ook voorgenomen om aan de kerstkaarten te beginnen maar ik kom er maar niet aan toe!. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi Mirande! Je eerste kerstkaart, als ze allemaal zo mooi gaan zijn wil ik je graag mijn adres geven hoor! :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je eerste kerstkaart is gelijk een topper. Tjee wat een beauty en slim om iedere maand er een af te hebben. Pfff dan loop ik er al drie achter opschieten Lieb.
    Hij is fantastisch met die bruine kleuren heel mooi.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle beetjes helpen idd, ik probeer er ook elke maand twee te maken dan heb je maar vast een voorraadje. Dit kerstkaartje is in elk geval prachtig. Vind die bruintinten helemaal super.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart in een mooie kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mirande,

    ja heel goed voornemen. Ik had ook bedacht dat ik in elk geval voor wat blogvriendinnen een kartje zou gaan maken. Normaalgesproken maak ik Nieuwjaarskaarten, maar die stuur ik weer niet naar medebloggers. Helaas kom ik er niet toe.
    Jouw kaart is erg mooi geworden. Het model staat ook mijn to do lijstje....Leuk zo met die geembosste kerstbomen. Goed idee!
    Ben benieuwd naar nummer 2.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kerstkaartje! Je kunt er maar alvast aan beginnen toch?! Hij ziet er toppie uit!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande