maandag 29 april 2013

Sterkte!

Hallo allemaal,

Soms moet je een kaartje maken voor mensen die het niet zo makkelijk hebben.
En wat maak je dan... dat is soms best lastig.
Ik heb bij Nathaly een mooie kaart voorbij zien komen waardoor ik geinspireerd werd voor de volgende kaart. Met het nieuwe dp van Maja Design, wit cardstock en kraft was ik al snel te vreden over deze kaart. Ook de binnenkant van de kaart heb ik beplakt. Op het labeltje heb ik een persoonlijke tekst geschreven. Ik heb de kaart snel opgestuurd en ik hoop dat ze er wat steun uit kunnen halen.
 
 

Gebruikte materialen:
dp Maja Design
wit cardstock
Lettermal Joy
Vlinder pons Martha Steward
Bloemen uit eigen voorrad
Stempels (Bianca bedankt voor je stempel.)
Ik wens jullie morgen een hele fijne en zonnige koninginnedag.

Groetjes Mirande
 

19 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie stijlvolle sterktekaart heb je gemaakt Mirande, ik vind hem heel mooi en weet wel zeker dat diegene het zeker heel goed kan waarderen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kan niet anders dan gewaardeerd worden. Mooi en stijlvol kaartje geworden, goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirande,
    ik herkende de sketch meteen van en paar maanden geleden van een blog, weet even niet meer welke, maar ik vind het een supermooi kaart voor een gelegenheid als deze. Heel mooi papier!
    Jullie ook een gezellige dag gewenst morgen met je tante en de kroningsdag!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart. Mooi papier heb je gebruikt ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirande,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, mooi papier, ik zag die sketch ook ergens, leuk gedaan en de binnenkant is ook erg mooi...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zeg je kaart, heel mooi papier gebruikt,
    en leuke kleuren en details.
    De ontvanger zal hier zeker blij mee zijn !
    Ik heb deze sketch al vaker voorbij zien komen en
    ik blijf hem ook te gek vinden ☼

    Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ik weer voor de tweede keer vanavond tussen alle oranje uitzendingen door even bloggen.
    Heel erg mooi deze kaart met prachtig papier!
    Inderdaad moeilijk soms om voor zulke gelegenheid de juiste kaart te maken. Ik vind hem erg geslaagd.
    Welterusten en geniet van morgen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is niet altijd leuk om zo'n kaart te maken, maar deze zal zeker gewaardeerd worden!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart, echt goed voor zo'n gelegenheid
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een hele mooie kaart voor die gelegenheid. Weer een zonder afdrukje he, dat gaat je prima af. Ook de binnenkant kan de kaart is leuk versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt Mirande.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig kaartje voor deze gelegenheid Mirande, zelfs de binnenkant is aan gedacht, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en stijlvol, en ook nog eens aan de binnenkant. Echt heel mooi gemaakt.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi Mirande! Prachtig papier ook en ja, soms moet je dan een kaartje maken voor een iets minder fijne gelegenheid maar ondanks dat is je kaart wel heel mooi en zal degene waar het voor is dit ook zeker waarderen! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kaart gemaakt voor die gelegenheid. prachtig papier, je kaart heeft een rustige, fijne uitstraling.
    mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een heel mooie kaart geworden. De ontvangers zullen hier vast blij mee zijn! :)
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit soort kaartjes wil je indd liever niet teveel maken maar helaas, soms moet je wel. Je hebt er een mooi stijlvol kaartje van weten te maken, top!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande