maandag 9 december 2019

Hele warme gezellige kerstdagen



Hallo allemaal,

Ook dit keer heb ik een kerstkaartje gemaakt.
Hiervoor heb ik deze Dutch Doobadoo mal gebruikt.

Dutch Card Christmas Ball 2 stuks
470 713 680

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met het mooie designpapier van Maja Design. 
In het midden heb ik met een stans van een kerstbal een gat gestanst. 
Hierin heb ik een rond venster geplakt, deze is van Marianne Design. 
In dit venster heb ik sneeuw en wat pailettetjes gedaan. 
Hierdoor ontstaat een hele leuke schudkaart. 
Achter het venster heb ik een stuk blauw cardstock geplakt. 
Van te voren heb ik eerst wat sterretjes gestempeld met Versa Mark inkt. 
Hierover heen heb ik witte embossingpoeder gestrooid, die ik verhit heb. 
Aan de onderkant heb ik nog een sneeuwrand geplakt, die ik gemaakt heb met een stans. 
Nu lijkt het net of de sneeuwman op een hoge berg sneeuw staat.



Het sneewpoppetje is een stempelafdrukje van My Favorite Things, 
die ik ingekleurd heb met mijn Faber Castell potloden.



Vervolgens heb ik nog een tekststempel gebruikt, 
die ik ook bewerkt heb met witte embossingpoeder. 
De vorm van de stempel is leuk dat ik er een vorm van een kerstboom van geknipt heb.



Aan de andere kant heb ik een bloementoef gemaakt met daarachter wat takjes, 
die ik uit Kraft papier gestanst heb.
 Vervolgens heb ik nog wat zilveren sterretjes geplakt, 
die ik uitgestanst heb met een stans van Marainne Design.



Aan de bovenkant van de bal heb ik nog wat lintjes geknoopt. 
Ik ben benieuwd wat jullie vinden van deze kerst schudkaart.

Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande