donderdag 12 december 2019

It's x-maaaaaas!

 

Hallo allemaal,



De nieuwe collectie Dutch Doobadoo collectie ligt weer in de winkels.
Dit keer hebben we ook weer een gezellig bloghop voor jullie
georganiseerd boordevol leuke ideetjes.
Hoppen jullie gezellig mee?
Wanneer je bij alle designleden een reactie achter laat, maak je
ook nog kans om een leuke prijs te winnen. Jij doet toch ook mee?



Dit is mijn voorbeeldkaartje.


Ik heb hiervoor deze leuke nieuwe Dutch Doobadoo mal gebruikt.


Dutch Fold Card Art
470 713 340

Ik heb de mal overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met het designpapier 
Sleigh Ride van Noor Design/Joy Crafts.
Ik heb alle randjes van het designpapier eerst bewerkt met 
Dutch Doobadoo gesso voordat ik ze heb opgeplakt. 


 

Hierna ben ik aan de slag gegaan met dit leuke pandabeertje. 
Die heb ik gemaakt met de stans van Elisabeth Craft.

 

De kerstballen heb ik gemaakt met stansen van Sizzix.
De kerstballen heb ik opgehangen met kleine strikjes,
 die ik van touw gemaakt heb.





Binnen in de kaart heb ik een labeltje geplakt, 
deze hoort bij het designpapier wat ik voor deze kaart al gebruikt had. 
Ook de tekst "It's x-maaas" hoort bij deze lijn designpapier.
 Ik ben benieuwd wat jullie van deze kerstkaart vinden 
en wens jullie nog heel veel hopplezier. 
Jullie mogen nu verder hoppen naar het blog van 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


18 opmerkingen:

  1. Wat een dotje van een kaart! Deze vind ik ook super...eigenlijk al voor de kerstkaarten voor vlgd jaar. Krijg bijna al zin om hier mee aan de slag te gaan, terwijl ik net de kerstkaarten maken beu begon te worden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en deze mal vind ik geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje! Heel leuk model ook!Super leuke creatie!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei gezellig deze bloghop weer altijd leuk om te zien wat er allemaal voor een mooie creaties te voorschijn komen met de nieuwe lijn va Dutch DooBaDoo
    Zo ook weer deze Leukerd van jou Mirande het is weer een kei gaaf idee .
    En bedankt weer voor het delen in deze bloghop.
    Ik hop verder naar de volgende

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat worden we verwend met prachtige voorbeelden van deze gave collectie! Hier gaan je handen ook van kriebelen! Prachtig gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het idee van een kerstboom die open kan en waar je binnenin nog wat kunt schrijven/plakken heb ik al vaker uitgevoerd. Handig dat er nu een mal van is. Helemaal ook in mijn stijl in deze uitvoering met panda- en kerstballenstansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart, vind de mal heel leuk. En de pandabeer is echt heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig om zo alle mogelijkheden van de diverse mallen te zien. Deze is ook weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd is deze zeg!
    De panda is ook een dotje zeg.
    Al met al een schitterende kaart 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke details op deze kaart.
    Een mooie tag en die panda😍

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke creatie maakte je, en wat zijn er weer mooie artikelen uitgekomen! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart!
    Die kerstballen vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er weer een super leuke creatie van gemaakt Mirande.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij deze mooie creatie is mijn blog hop cirkel rond. en al is het de laatste die ik bekijk hij is absoluut niet minder mooi. wat een verschillende creaties allemaal maar zo krijg je wel super veel leuke ideetjes en heb je gewoon zin om er mee aan de slag te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige mal!! Hij ging vanmiddag zomaar in mijn mandje bij de plaatselijke hobbywinkel. Super gemaakt!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande