zaterdag 1 augustus 2020

Hartelijk gefeliciteerd.


Hoi, Hoi,

We hebben weer een nieuwe build up challenge 
voor jullie in de maand augustus. 
Doe jij ook gezellig mee?
Maak n.a.v. de onderstaande sketch een kaart en plaats deze in 
de Dutch Doobadoo Build up Facebookgroep.
Wie weet win jij dan wel een leuke prijs. 


Dit is mijn voorbeeld.


Ik heb deze schattige bij gecombineerd met de mal van de jampot.


Dutch Doobadoo Card Art snoeppot
470 713 771

Ik heb de beer omgetoverd tot een bij en 
dat heb ik met dezelfde mal gedaan.
Met de extra build up mal waar je een bij van kunt maken. 
Dat zijn de onderstaande mallen.






De vleugels en de zwarte strepen op de buik van de bij 
en de voelsprietjes zijn gemaakt met de nieuwe mal.
De rest is gemaakt met de build up mal van de beer 
alleen heb ik daar de kleurtjes zwart en geel papier voor gebruikt. 


Met een stempelset van Marianne design heb ik de labeltjes 
gemaakt waarop de tekstjes Fijne dag en Groetjes staan. 
Bij deze set zitten ook labelstansjes, die ik 
dus ook gebruikt heb.
De kleine bijtjes heb ik gemaakt met een stansenset
van Elisabeth Design.


De vleugels van de grote bij heb ik gemaakt van zilverpapier. 
Daarna heb ik de vleugels nog een keer uitgeknipt maar dan net iets kleiner uit
vellem papier waarop tekstjes staan.
Dit geeft wel een leuk effect al is het op de foto wel 
iets minder goed zichtbaar.
Ik ben benieuwd naar jullie creaties met onze bijenbeer.
Heel veel succes en wie weet tot snel.

Groetjes Mirande







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande