maandag 10 augustus 2020

Proost!



Hallo allemaal,

Het is weer augustus dus tijd voor een nieuwe challenge.
Maak n.a.v. de onderstaande sketch een kaart 
en plaats deze in de Dutch Doobadoo challenge groep.
Wie weet win jij dan wel een leuke prijs. 


Dit is mijn voorbeeld. 

Ik ben begonnen met de basismal. 


Dutch Shape Art Hide A5
470 713 188

Deze heb ik overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier Falling Leaves van Noor/Joy.
Hierna heb ik het bierglas gemaakt. 


Dutch Card Art Beer glas A5
470 713 775

Deze heb ik van 3 verschillende kleuren cardstock gemaakt.
Het schuim bovenop het bierglas heb ik bewerkt met Fluffy.
Dit kun je verwarmen waarna het gaat opbollen. 
Ik vind het geweldig spul en werk er ook graag mee. 


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe build up mal 
van het rendiertje. Wat een schatje is het. 

470.713.796 Build Up Rendier

40 713 796

Het rendietje is op weg naar de oktoberfeesten en heeft wel
zin in een lekker biertje. 😊😉

Als laatste heb ik de mal proost gebruikt.


Dutch Card Art Proost A5
470 713 777

Deze mal heb ik overgetrokken op wit cadrstock en vervolgens
heb ik oud designpapier gebruikt wat ik nog ergens had liggen.
Maar het past perfect bij de rest van de kaart al zeg ik het zelf.



Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
Ik hoop dat jullie deze maand ook weer gezellig meedoen met 
onze Dutch Doobadoo challenge.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en heel veel 
knutselplezier.
Wie weet tot snel.

Groetjes Mirande







 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande