zondag 6 december 2020

At Christmas all roads lead home


Hoi, hoi,

Ik heb weer eens een kerstkaartje gemaakt met de Gnome aangekleed als een kerstman.
Ik gebruikte voor deze kaart de onderstaande mal als basiskaart.


Dutch Card Art A4 Label
470 713 785

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. Daarna heb ik de kaart beplakt met designpapier. Bij dit designpapier zit ook een set met kaartjes. Daar komt het onderstaande kaartje uit. De kerstbloem en de takjes eronder heb ik gemaakt met stansen. 


Onderaan heb ik nog een strikje gemaakt van een wit lintje. 


De sneeuwsterren die ik hier en daar op de kaart geplakt heb, heb ik ook gemaakt met een stans. 


De tekst in het midden van de kaart hoort ook bij het designpapier. Met zo'n set ben je dus lekker snel klaar. In het midden van de kaart heb ik een Gnome gemaakt van designpapier uit een kerstblokje. Om de Gnome te maken heb ik deze build up mal van Dutch Doobadoo gebruikt. 


470 713 815


Dit is kerstkaart nummer...? euh ik ben ven de tel kwijt maar ik ben al lekker op weg. Hoever zijn jullie al? Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande