vrijdag 11 december 2020

Brrrr Koud he?

 Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een winterkaartje gemaakt. Hiervoor heb ik de mal uit de nieuwe Crafty kit gebruikt


Voor deze kaart heb ik nog wat restjes papier gebruikt uit de Crafty Kit Frosty Winter. 

De pinquins zijn gemaakt met een stans van Craft Emotions. De golfjes op de kaart heb ik gemaakt met de doosjes mal van Dutch Doobadoo. Zo zie je maar dat je verschillende mallen ook heel leuk met elkaar kunt combineren. 


Dutch Doobadoo Box Art Waves

430 713 071 

De ijsschots, waar de pinquin links vooraan op staat, is ook gemaakt met een stans van Craft Emotions. De tekstjes komen uit de Crafty kit. De tekst "Hello" is gemaakt met een plannerstans.
Ik vind het wel een vrolijke kaart geworden. Wat vinden jullie?
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande