vrijdag 26 februari 2021

Het is weer lente

Hallo allemaal,

Met deze leuke nieuwe mal van Dutch Doobadoo maakte ik weer een vrolijk lentekaartje.


Dutch Doobadoo Shape Art Sea Bottom
470 713 208

Ik heb de mal 4 x overgetrokken, 2x op wit cardstock, 1 x op zwart cardstock en 1 keer op desingpapier uit de Crafty Kit XL Spring



Vervolgens heb ik het kaartje aangekleed met de leuke plaatjes uit deze Crafty Kit XL.


 De schaapjes zijn stempeltjes van My Favorite Things. De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. Hierna heb ik nog enkele tekststempeltjes van Marianne Design gebruikt. Ik vind het zelf wel een heel vrolijk voorjaarskaartje geworden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag, geniet van het mooie weer en tot snel.

Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande