woensdag 17 februari 2021

Hoi Happy B-Day!

 


Hoi, hoi,

Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien wat ik gemaakt heb met de hele mooie CraftyKit XL van Dutch Doobadoo. Wat een mooi papier helemaal in mijn kleurtjes en er zit ook nog een geweldig vel met uitdrukplaatjes bij met allemaal leuke pinguïns. 😍



Bij dit pakket zit ook een mal waarmee je deze kaart kunt maken. Ik heb er een uitklapkaart van gemaakt, die je met een lintje dicht kunt strikken.


Op de voorkant heb ik een van die leuke plaatjes geplakt. Het woordje "Hoi" heb ik gemaakt met washi-tape van Crealies. Wanneer je de kaart helemaal openvouwt dan ziet hij er zo uit. 
Ik heb de basiskaart gemaakt van wit cardstock, die ik daarna beplakt heb met een mooie papier uit deze Crafty kit. De afbeeldingen komen bijna allemaal uit het uitdrukvel. 


Het tekstje "Hiep Hiep Hoera voor de jarige" heb ik gestempeld met een stempelsetje van Marianne Design.  De tekst "Gefeliciteerd met je verjaardag" heb ik ook gestempeld. Hier en daar heb ik er nog een kleine afbeelding bij geplakt zoals dit roze hartje. Al deze afbeeldingen komen dus uit het uitdrukvel. 


De tekst "Kus" is gemaakt met washi-tape van Crealies.
Op deze foto's zijn de onderkant en de bovenkant van deze kaart te zien.


Ik ga nu snel verder met dit mooie pakket want ik heb nog ideetjes genoeg. Tot snel.

Groetjes Mirande





1 opmerking:

  1. Zo leuk dit mooie hart Mirande, en prachtig opgemaakt met leuke details...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande