woensdag 1 december 2021

Merry Christmas

 


Hoi, hoi,

Met de nieuwe slimeline mal van Dutch Doobadoo met de sterren maakte ik deze kerstkaart.
Dit is de mal die ik voor deze kaart gebruikt heb.


Dutch slimline Card Art Star
470 784 060

Ik heb de basiskaart eerst overgetrokken op wit cardstock en vervolgens 3x op designpapier uit een papierblok van Studio Light. Ik vind dit heel mooi en lekker vrolijk kerstpapier. Het is net even anders dan het traditionele papier. Superleuk! Al zeg ik het zelf. 


Ik heb de sterretjes steeds kleiner gemaakt waardoor er diepte in de kaart komt. Door de verschillende lagen met foamtape op elkaar te plakken krijgt de kaart nog meer diepte. In de sterretjes heb ik verschillende figuurtjes uit het uitdrukvel geplakt. Ook aan de zijkanten was nog wat plek voor de figuurtjes. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande