vrijdag 3 december 2021

Met jou is het altijd een feestje!

Hallo allemaal,

Met het leuke knipvel van Bella Lulu maakte ik een verjaardagskaartje. Ik gebruikte hierbij ook deze twee mallen van Dutch Doobadoo.


Dutch Card Art Tree House
470 784 045


De mal van de boom overgetrokken op kraft papier. Dit papier heb ik daarna bewerkt met een stempel van My Favorite Things zodat de boom een houtstructuur krijgt. De randen heb ik nog een keer extra aangezet met inkt. Het raampje in de boom heb ik gemaakt met kraft papier en een stukje designpapier uit een papierblokje van My Favorite Things. 
Hierna ben ik aan de slag gegaan met de kleine mal van de winterhuisjes. 



Dutch Card Art Winterhuisjes
470 784 046

Voor dit huisje daar heb ik het onderste gedeelte heb ik ook uit kraft papier geknipt en het daarna bewerkt met dezelfde stempel als de boom. Hierdoor heeft dit gedeelte ook de houtstructuur. Het dak maakte ik van een stukje designpapier uit hetzelfde blokje van My Favorite Things. 
De plaatjes die ik gebruikt heb van de gnomes komen uit een knipvel van Bella Lulu en de tekstjes komen uit hetzelfde knipvel. Nu snel het kaartje op de post doen voor de jarige dan komt hij nog net op tijd aan. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


 

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande