zaterdag 26 maart 2022

Happy Birthday

 

Hallo allemaal,

Hebben jullie de nieuwe collectie mallen van Dutch Doobadoo al weer gezien? Er zitten weer hele leuke mallen bij deze keer.😍 Ik ben met deze leuke aardbeien mal aan de slag gegaan en heb daarmee een verjaardagskaart voor de bloghop gemaakt. Hop jij ook gezellig met ons mee?




  • Ga op 26 maart langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Heel veel plezier bij het hoppen!

Dit is mijn voobeeld.



Ik gebruikte voor deze kaart deze nieuwe aardbeien mal





Dutch Fold Card Art Strawberry
470 784 111

Ik heb de mal eerst overgetrokken op wit en daarna op rood en groen cardstock. Het rode gedeelte heb ik bewerkt met structuurpasta en de onderstaande nieuwe leuke mask


Dutch Mask art Happy Birthday
470 784 112

 

Het olifantje is een stempel afdrukje van van een wat oudere stempel van Wild Rose. Zo jammer dat deze stempels niets meer te koop zijn want ze zijn zooo leuk! Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potloden. 

De bloesembloemetjes komen uit de Crafty kit slimline, die heb ik allemaal uit de velletjes met de aarbeien geknipt.


473 005 014


De bijtjes die gezellig rondvliegen heb ik gemaakt met de leuke collectable stans van Marianne Design. 
 Als laatste heb ik met een witte fine-liner nog wat lijntjes op de kaart gezet. 

Ik vind dit echt weer een geweldige basismal waar je allerlei verschillende kaartjes mee kunt maken in ik zal deze zeker nog vaker gaan gebruiken.
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden. Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar het blog van 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en veel hopplezier.

Groetjes Mirande


7 opmerkingen:

  1. Oh, deze aardbei is ook geweldig met het nieuwe tekststencil! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig met de tekst stencil zo bewerkt….super leuk gedaan …

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart en leuk met die tekst zo inderdaad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit kaartje met de aardbei als felicitatie kaart is heel lekker vrolijk, echt lente zo met de bloemen en bijtjes.Ook die lieve olifant past er goed bij.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg om de tekstmal op de aardbei te gebruiken. Echt een hele mooie kaart is het geworden .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze aardbei met schript ook geweldig weer heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke uitwerking Mirande, kan niet wachten tot ik dat mask stencil ook heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande