zaterdag 12 maart 2022

Vrolijk Pasen




Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn eerste Paaskaartje van dit jaar zien. Ik gebruikte hiervoor deze mal van Dutch Doobadoo.

\

Dutch Card Art Z-fold A4
470 713 341

Ik heb deze mal 2 x overgetrokken en in midden heb ik de grote delen op elkaar geplakt als een pocket zodat er een label in kan waarop ik een persoonlijke boodschap kan schrijven. Hierna heb ik de kaart beplakt met dit vrolijke voorjaarspapier, dit komt uit een ouder papierpakket wat ik nog in de kast had liggen. 


Met een poucher maakte ik een schudvenster, waar ik leuke paaseitjes in heb gedaan. Achter het schudvenster heb ik ook nog een plaatje geplakt. Dit zijn plaatjes die komen van een knipvel van Bella Lullu.


De grasrand maakte ik met een stans.


De tekstjes op de kaart komen ook uit het knipvel. Dus ik was een keertje wat sneller klaar met een kaartje dat is ook wel eens lekker. 



Ik vind het zelf een hele vrolijke kaart geworden. Wat vinden jullie ervan?
Ik wens jullie een nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


 

3 opmerkingen:

  1. Super lief paaskaartje.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke vrolijke paaskaart! weet je misschien waar ik schudmateriaal eitjes kan vinden?
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en vrolijke paaskaart! Weet je misschien waar ik de schudmateriaal eitjes kan vinden? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande