zaterdag 14 mei 2022

Al heel lang gelukkig getrouwd. Gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Dit keer maakte ik een kaartje voor een bruidspaar wat zoveel jaar getrouwd is. 
Ik gebruikte voor de basiskaart de mal van Dutch Doobadoo van de bijenkorf.


Dutch Doobadoo Card Art bijenkorf
470 784 117


Nadat ik de kaart gemaakt had heb ik het beplakt met geel, oranje cardstock en designpapier heb ik de bijenkorf bewerkt met deze maks.
Ik heb wat structuur pasta aangebracht met een spatel waardoor je het honingraad in het wit op de kaart ziet.


Dutch mask art Honeycomb
470 784 118




Vervolgens heb ik met de nieuwe build up mal van de bijtjes de bijtjes gemaakt.


Dutch Card Art Build up Bee
470 784 115


Achter het gat in het midden heb in nog wat designpapier met een motief van een honingraad geplakt. Dit komt uit een Crafty kit slimline van Dutch Doobadoo.
De tekststempels zijn van Marianne Design.


Als laatste heb ik met een zwarte fine-liner wat lijnen op de kaart gezet.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.
Groetjes Mirande

















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande