woensdag 18 mei 2022

Hi


Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met alleen maar een mask van Dutch Doobadoo. Ik gebruikte hiervoor deze mask


Dutch Doobadoo Mask Art Honeycomb
470 715 613

Ik heb deze mask bewerkt met 2 kleuren gele inkt. Hierna heb ik met een zwarte fine-liner wat lijntjes getrokken om het honingraad wat meer te benadrukken. 


Hierna ben ik aan de slag gegaan met een stans en stempelset van Studio Light. De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castel potloden en de vleugeltjes van de bijtjes heb ik bewerkt met een glitterpen. Op de foto is dat niet zo goed te zien. Ik vind dit echt een te gekke set waar ik vast nog vaker mee aan de slag ga.


De tekst Hi heb ik ook gemaakt met een stansen set van Studio Light. 
Voor de kritische kijker: hebben jullie gezien dat ik de letter h niet goed heb opgeplakt? De schaduwen lopen niet gelijk bij de 2 letters. Ik zie het nu pas en de kaart is al op de post. 😊😂
Die fout maak ik maar een keer. Op naar de volgende kaart met deze leuke mal. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande