zondag 15 juli 2018

Fijne vakantie!


Hoi, hoi,

Na een paar hele drukke weken op mijn werk heb ik vakantie!! Heerlijk even helemaal niets. Om een collega een fijne vakantie te wensen heb ik deze vakantiekaart gemaakt. Hiervoor heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art mal 479 713 111 gebruikt. 


De basiskaart heb ik overgetrokken op roze en witte cardstock. Deze heb ik uitgeknipt, natuurlijk is de witte een maatje kleiner dan de roze. Daarna heb ik nog een kleiner maatje gebruikt voor het designpapier. 
Ik heb in het midden de roze strook designpapier voorzien van een borderrand van Noor. 
Het stempelafdrukje is van Art Impresion. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. Het hoedje en het tasje heb ik met de Nuvo glitterpen voorzien van glitters. Op de foto is dat helaas niet zo heel goed te zien. 


Verder heb ik enkele stansjes gebruikt om de kaart verder af te werken. Het labeltje heb ik voorzien van een tekst die ik gemaakt heb met een stans van Crealies. Ook het labeltje is een stans van Crealies. 


 Op de wegwijzer heb ik zelf teksten geschreven met een zwarte fineliner. Ik heb ook nog een stukje wit visnet op mijn kaart verwerkt. 


Ik wens jullie ook allemaal een hele fijne vakantie. Vooral lekker genieten en veel knutselen. 
Tot snel.

Groetjes Mirande

1 opmerking:

  1. Wat leuk voor je collega om zo'n mooie kaart te krijgen. Ja lekker hoor, vakantie. Vreemd hoe dat werkt eigenlijk. Ik heb nog lang geen vakantie, maar heb het het idee met dat mooie weer dat ik in mijn vakantie aan het werk ben. Had ik natuurlijk altijd al toen ik in het onderwijs zat, toch nachtdiensten doen. Misschien dat dat daaraan ligt. Maar een gevoel van altijd vakantie en tussendoor werken is wel lekker, moet ik zeggen...
    De foto's van het galafeest waren enig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande