zaterdag 21 juli 2018

Merry Christmis



 Hallo allemaal,

 Ik heb vandaag met de Dutch Doobadoo mal 470 713 327 een kerstkaartje gemaakt. Ja ik weet het ik ben wel wat vroeg. Maar ik heb er nu in ieder geval al een klaar😋. 


Ik heb de basismal overgetrokken op kraft papier. Deze heb ik uitgeknipt. Daarna heb ik de binnenste lijnen van de mal gebruikt om over te trekken op design papier. Ik heb voor deze kaart designpapier uit een wat ouder blokje van Paper & Pictures First Christmas gebruikt. Het blijft nog steeds erg mooi papier vind ik zelf.


Daarna heb ik de stempel van Wild Rose (gewonnen bij de wedstrijd van Be Challenged) ingekleurd met Faber Castell potloden. De rand van de kerstmuts en het bolletje heb ik voorzien van Nuvo glitter Drops. De sneeuwrand heb ik gemaakt met glitter snow. Het potjes is inmiddels bijna op. Zo vaak heb ik het al gebruikt. 



Het kaartje heeft verder niet zo heel veel meer nodig. Daarom heb ik wat sneeuwsterren uit wit glimmend papier gestanst. In het midden van de sneeuwsterren heb ik een zilveren glittersteentje geplakt. De auto met de boom en de kerstboom is een stans, die ik voor een deel gebruikt heb. Ik heb de stans twee keer gebruikt, 1x op wit papier en 1x op groen papier. Ik heb de losse onderdelen uitgeknipt en op de witte ondergrond geplakt. 



Daarna heb ik nog wat tekstjes gestempeld en die op het kaartje geplakt. Ik zou zeggen geniet van deze zonnige dag en tot snel. 



Groetjes Mirande

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Mooi model en je uit hem linken bij Catchthebug (Bugaboo stamps)..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtge kaart ! Heel leuk modelletje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande