maandag 30 juli 2018

Op vakantie!



Hallo allemaal,


In deze vakantietijd, moest ik toch echt even aan de slag met een vakantiekaart. Voor de basis heb ik de Card Art mal van Dutch Doobadoo uitgezocht, 470.713.586.



 Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. Het designpapier komt uit een papierblokje van Studio Light. Daarna ben ik aan de slag gegaan met de leuke mallen van DenDennis. Ik heb voor deze kaart het feestvarken, de discobal en de slingeraap gebruikt.



Achter het stuur zit het feestvarken, het stuur is gemaakt van een gearstans van Noor. De koffers op het dak van de auto zijn gemaakt met een craftables van Marianne, LR 0542


Het wegwijsbordje heb ik ook gemaakt met een stans van Marianne, LR 0535


Verder heb ik gewerkt met de bruine letterstans van Joy, hiermee heb ik de kentekenplaat van de auto voorzien van de tekst DenDennis en op het wegwijsbordje heb ik de tekst 1 km, strand en zee gezet.


Verder heb ik onder de auto een weg gemaakt, dit is eigenlijk een golvenstans. Op de weg heb ik met een witte gelpen strepen gezet. Aan de zijkanten van de weg heb ik nog wat struiken gemaakt met twee verschillende stansen.


Ik vind het zelf wel een hele vrolijke kaart en krijg echt zin om mijn koffer te pakken om lekker op vakantie te gaan. Maar helaas gaan we dit jaar niet omdat we thuis aan het verbouwen zijn. Dus we zijn eventjes druk met andere dingen. 

Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie en tot snel. Want ondanks de verbouwing in de vakantie blijft er gelukkig nog wel genoeg knutseltijd over hoor. 

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Oh! Zijn jullie aan het verbouwen?! Moet ik toch nodig even langs fietsen! Ja, dan mis je op vakantie gaan, maar met dit weer heb je al een idee van vakantie...toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, vergeet ik te reageren op je kaart! Die is echt ontzettend leuk!!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande