zaterdag 7 juli 2018

Hoera Scrap en Co bestaat 6 jaar!



Dit weekend bestaat Scrap en Co in Klarenbeek alweer 6 jaar. Ik ben inmiddels alweer drie jaar actief bij dit gezellige designteam. Voor deze gelegenheid heb ik met de nieuwe mal van Dutch Doobadoo,  470 713 676, deze Scrap en Co jubileumkaart gemaakt.




De kleurtjes heb ik gekozen omdat dit de kleurtjes zijn die Scrap en Co in het logo heeft. Normaal gesproken zou ik zelf niet zo snel voor deze kleurtjes kiezen maar het is wel een erg vrolijk geheel. De foto is gemaakt op zaterdag 30 juni, dat is de officiele jubileumdag. Maar dit jaar vieren we het dus een weekje later.



Het designpapier is van Stamping up.  Het ligt al jaren in mijn papierkast maar nu kwam het heel goed van pas. De slingertjes heb ik gemaakt met de stans van Joy Crafts, One of a kind- alphabet (6002/0799) en cijfers. 
De tekst Scrap en Co heb ik gemaakt met een wat grotere lettermal. Hiervoor heb ik weer de kleurtjes uit het logo van Scrap en Co gebruikt. 
De tekststempel gefeliciteerd is van Scrap en Co en is ontworpen door mijn collega Mathilde. Dit zijn hele leuke stempels die je overal voor kunt gebruiken maar deze stempel is wel een van mijn favorieten. 
Het andere tekstje heb ik gemaakt met een andere stempelset. 
Het cijfer 6 heb ik met de cijfermal van Dutch Doobadoo gemaakt.

Vandaag gaan we Sandra met deze kaart verrassen en daar hoort natuurlijk ook een cadeautje bij.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen. Ik wens jullie een heel fijn weekend en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Een heel originele kaart heb je voor het jubileum gemaakt fantastisch!
    Nog even en dan hebben jullie ook vakantie zal wel druk zijn nu.
    Ik heb het laatste jaar wel meer kaartjes van je gezien, minder druk met de kleuterklas?
    Ik moet komend schooljaar naar groep 3 met 29 kinderen, gelukkig ben ik niet hoofdverantwoordelijk maar dat is toch een hele stap voor een echte kleuterjuf!
    In eerste instantie was ik er ook echt niet blij mee maar ach, we zullen zien, ik moet veel leren maar misschien wil ik er wel nooit meer weg!
    Fijne afsluiting vsn het schooljaar, wij gaan komende week de klas opnieuw inrichten.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat attent van je om een kaart te maken voor Scrap & Co. Het is en heel vrolijk geheel worden. Soms word je verrast door een kleurencombinatie die je zelf nooit zou kiezen. Sterkte met de laatste weekjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. it is crispy to study.Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet promotion

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande