zondag 4 augustus 2019

Fijne Kerst



 Hallo allemaal,

Ondanks de hitte heb ik toch maar weer eens een kerstkaart gemaakt.
Het is hier in de woonkamer beter uit te houden dan buiten de afgelopen dagen.
Dus zit ik weer aan mijn hobbytafel. Dat vind ik overigens helemaal niet erg hoor. 😊
Deze maand gebruiken voor de challenge de Dutch Doobadoo Dutch Shape Art Octo Flower
Doe jij ook gezellig mee?
Wie weet win jij wel een leuk prijzenpakket wanneer je meedoet.
Maak met de onderstaande sketch een mooie kaart en
vergeet deze niet te posten in de Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.
Heel veel plezier en succes!




470 713 177

Dit is mijn voorbeeldkaartje.
Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock
Hierna heb ik aan de slag gegaan met het designpapier. 
De randjes heb ik bewerkt met gesso.




De tekst "Fijne Kerst" heb ik gemaakt met het letter punchbord. 
Die kwam ik tussen alle hobbyspullen weer eens tegen en 
dacht die kan ik ook wel eens weer een keer gebruiken.
Dit keer heb ik een stempelafdruk gebruikt. 
Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Faber Castell potloden. 
De randjes van de muts van de sneeuwman en de pinquin 
heb ik bewerkt met Nuvo glitterpasta. 

Ik heb het afdrukje verwerkt achter de nieuwe shakers van Marianne Design. 
In de shaker zit de bijpassende sneeuw, die ook net in de winkels liggen. 


De bloemen en de blaadjes heb ik gemaakt met verschillende stansen. 
In iedere bloem heb ik nog een plakparel geplakt. 


De sterretjes en de sneeuwvlokken heb ik gemaakt met ponsen. 
Op de sneeuwvlokjes heb ik ook nog een plakpareltje geplakt. 
En nu heb ik weer een kerstkaartje klaar. Op naar volgende.
Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen 
en heel veel succes met het meedoen met onze challenge. 

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande