donderdag 29 augustus 2019

Hallo Hieperdepiep!


Hoi, hoi,

Yeah, de nieuwe Dutch Doobadoo mallen liggen weer in de winkel. 
Wij hebben weer een leuke hele bloghop voor jullie georganiseerd boordevol ideetjes.
 Hop je even gezellig met ons mee?
Wanneer je meedoet en een leuke reactie achterlaat op ons blog en bij ieder DT-lid
 maak je nog kans om een leuke prijs te winnen. 



Ik ging aan de slag met de nieuwe sneeuwglobe mal. 

Maar ik zag er in eerste instantie wat anders in. Namelijk een vogelkooi😂
Dus daarom een vogelkooi ipv van een wintersekaart.
Ik heb de basismal eerst overgetrokken op kraft. 
ierna heb ik licht blauw cardstock gebruikt voor de onderkant en de de zijkanten. 
Vervolgens heb ik in het midden een stuk designpapier gebruikt
 waarvan het motiefje bijna niet zichtbaar is. 
Hierna ben ik aan de slag gegaan met de leuke Creatables van Marianne Design,
 de kanariepietjes. 
Wat zijn ze onwijs schattig, vinden jullie ook niet? 
Wanneer mijn opa nog geleefd zou hebben dan had ik deze 
kaart naar hem gestuurd, hij was dol op deze vogeltjes. 


De muzieknootjes heb ik gemaakt met de stansen van Jocelijne, 
Het praatwolkje met de tekst "Hieperdepiep" zijn ook van Jocelijne. 

De tekst "Van harte gefeliciteerd" heb ik gemaakt met de 
stempelset "Gefeliciteerd" van Carlijn Design.


Hierna heb ik nog wat takjes hedra gestanst, hierin heb ik een labeltje gehangen 
met de tekst "Fijne dag", deze heb ik gemaakt met de labeltekstjes van Marianne Design.  
Bovenaan de kooi heb ik nog wat lintjes in vrolijke bijpassende kleurtjes 
geknoopt met daaraan nog een bedeltje met de tekst "Handmade".
Met een zwarte fine liner heb ik nog wat lijntjes getrokken om het geheel af te maken. 


Ik vind het zelf wel een leuke verjaardagskaart geworden 
ondanks het feit dat ik eigenlijk alleen maar met cardstock heb gewerkt.  
Het is wel een heel vrolijk geheel geworden al zeg ik het zelf. 
Jullie mogen nu verder hoppen naar


 Bedankt voor je bezoekje en tot snel.

Groetjes Mirande

23 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk met die gezellige vogeltjes. Zo leuk. Zo is de mal het hele jaar door te gebruiken....wat een keileuk idee.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Mirande! Grappig om te zien hoe je deze mal sneeuwbol ook met een heel ander thema kan gebruiken dan winter/kerst! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat geweldig gedaan met die vogeltjes. Wat een leuke mal met die kooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ja dat kan ook hoor, een vogelkooi! Je hebt er een hele leuke van gemaakt met de vogels en de muzieknootjes, lekker vrolijk. En die snow globe komt wel in de winter😄. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fleurige kaart!! Tsja, als je er iets anders in ziet, dan moet je er iets anders mee. Werkelijk fantastisch geslaagde interpretatie!!
    xxx Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gezellige kaart.de vogeltjes zijn ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijkerd met die kleurenpracht! Echt een leuke kaart. En heerlijk al die inspiratie.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk idee om de sneeuwglobe mal te gebruiken als vogelhuisje. De vogeltjes voelen zich er zo te zien prima in thuis. Een heel vrolijk geheel!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig dat jij in deze mal een vogelkooitje zag en bet eigenlijk een snow globe is. Ik zag er een kerstklokje in. 😉
    Je vogelkooitje is in ieder geval heel erg leuk geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke kaart en het stukje over je opa is ook herkenbaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk stencil zeg!
    Wat heb jij deze snowglobe op een geweldig leuke manier gebruikt! Erg gezellige creatie!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had hem eerst op facebook gezien ;). Maar hier wordt je toch helemaal vrolijk van als je die ontvangen mag. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh haha, ik zag er ook een vogelkooi in en geen snowglobe.
    Ik vind je kaartje super tof. Heerlijke zomerse kleuren. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellig vrolijk kaartje is het geworden. En zo zie je maar dat je meerdere kanten op kan met de DDD mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke kaart is het geworden!
    Erg leuk om te zien dat je hem niet alleen als snowglobe hoeft te gebruiken.
    Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw... ik dacht dat je met de snowglobe alleen kerstcreaties kon maken...
    Maar jij hebt er wel een super mooie en leuke creatie van gemaakt!Gelukkig heb je mij inspiratie gegeven om er ook totaal iets anders mee te kunnen maken. Top idee! Bedankt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh,deze is heel leuk.Daar wordt je heel vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schattig! wat een leuk idee !
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik word helemaal blij van deze vrolijke kaart! Zo leuk en passend kleuren en vogels, prachtig!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een fleurige kaart en op meer manieren de mal gebruiken slim
    Gr Labina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie vrolijke kaart in schitterende kleuren!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande